• امروز : جمعه - ۵ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 July - 2024
9

پروژه آزاد سازی خیابان سردار شهید کشوری شهرضا سرعت می‌گیرد

  • کد خبر : 16704
  • 24 خرداد 1402 - 14:00
پروژه آزاد سازی خیابان سردار شهید کشوری شهرضا سرعت می‌گیرد
سیناخبر- رئیس کمیسیون عمران و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: با پیگیری های انجام شده امسال آزاد سازی مسیر خیابان شهید کشوری با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

به گزارش سیناخبر سید ابوذر میرنیام صبح امروز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار سیناخبر گفت: با توجه به سهمیه ای که شورای اسلامی شهر شهرضا در بودجه ۱۴۰۲ برای پروژه های خیابان های شهید کشوری و خیابان امام علی(ع) در نظر گرفته، شاهد پیشرفت قابل توجه ای در این خیابان ها خواهیم بود.

میرنیام با اشاره به پیگیری‌ها برای به‌ نتیجه‌ رسیدن پروژه خیابان شهید کشوری، حد فاصل میدان شهیدان کاظمینی تا خیابان حافظ غربی، اظهار کرد: تنها ۲۰ پلاک از املاک مسیر آزاد سازی خیابان شهید کشوری باقی مانده که تا پایان شهریور  از طریق کمیسیون توافقات جلسات مکرری با مالکین خواهیم داشت که انشاالله توافق حاصل شود که در غیر اینصورت برای آسایش مردم عزیز شهرضا از راه های قانونی این موارد را پیگیری خواهیم کرد.

وی از آغاز زیرسازی فاز انتهایی این خیابان خبر داد و تصریح کرد: مراحل زیر سازی این محور از محل اتصال خیابان حافظ غربی تا چهار راه شهید سروَری به دلیل آزاد سازی تمام پلاک های مدنظر،  با هماهنگی دستگاه‌های خدمات‌رسان آغاز می‌شود.

رئیس کمیسیون عمران و برنامه بودجه شورای اسلامی شهر شهرضا ضمن تشکر از همراهی مردم، گفت: از مردم صبور شهرضا که بدلیل نیمه تمام ماندن این پروژه ها آزرده خاطر شدند عذرخواهی میکنیم و امیدوارم با همکاری آن ها تا آخر امسال تکلیف این دو پروژه مشخص شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=16704

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.