• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

شهرداری شهرضا آماده تعامل سازنده با کانون های فرهنگی است

  • کد خبر : 12469
  • 09 بهمن 1401 - 9:01
شهرداری شهرضا آماده تعامل سازنده با کانون های فرهنگی است
سیناخبر- معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شهرضا گفت: جلسه پیش بینی ردیف اعتبار بودجه 1402 با حضور فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی در خصوص پیشنهاد برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی مورد نیاز شهرضا، برگزار شد.

به گزارش سیناخبر سید علی سیدی فر افزود: بودجه شهرداری شهرضا طی سال های اخیر به یاری خداوند و به همت شهردار و شورای شهر و کارکنان شهرداری، افزایش چشمگیری داشته که قسمتی از این بودجه به امور فرهنگی اختصاص دارد.

سیدی فر افزود: شهرداری آمادگی دارد که با هر یک از کانون های فرهنگی که فعالیت آن ها به صورت جمعی و در سطح گسترده شهر انجام می شود، در حد بودجه مصوب و پس از تایید شورای شهر، تعامل سازنده داشته باشد.

محمود شاهچراغی، رییس کمیسون فرهنگی شورای شهر نیز در این جلسه گفت: بودجه شهرداری دارای ردیف و کد مخصوص خود است که در نظر داریم برای هر یک از موضوعات فرهنگی کد مخصوص تعریف کنیم تا از اتلاف وقت فعالان فرهنگی جلوگیری شود.

به کارگیری بودجه فرهنگی شهرداری در خدمت ارتقاء سطح فرهنگ عمومی شهروندان، اجرای برنامه های شاد اجتماعی با محتوای ارزشی، تبلیغات مذهبی در سطح شهر با توجه به غنای مذهبی شهرضا، اجرای برنامه های ورزش همگانی و حمایت مالی از سمن ها و هیئت های ورزشی، معرفی اماکن فرهنگی شهر با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی شهرداری، از پیشنهادات حاضران این جلسه بود.  

همچنین بر لزوم انجام کار فرهنگی در راستای رفع آسیب های اجتماعی و کاهش آمار طلاق، اعتیاد و خودکشی، استفاده از ظرفیت ۱۰۲ پایگاه بسیج مستقر در شهر با محوریت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اختصاص قسمتی از اعتبارات شهرداری به ایثار و شهادت و ساخت تابلوهای تصاویر شهدا، احداث نمایشگاه دایمی و موزه دفاع مقدس، اجرای برنامه های فراشهرستانی در قالب روز پهلوانان، روز بلدیه، روز فرهنگ و روز قرآن و عترت، اجرای برنامه های هفته کتاب و هفته کودک تاکید شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=12469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.