• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

ساخت ۱۴۰ واحد مسکن محرومان شهرستان دهاقان در دستور کار قرار گرفت

  • کد خبر : 10525
  • 22 آبان 1401 - 9:21
ساخت ۱۴۰ واحد مسکن محرومان شهرستان دهاقان در دستور کار قرار گرفت
سیناخبر- فرماندار دهاقان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و طبق مصوبه سفر استاندار مقرر شد ۱۴۰ واحد مسکن محرومان در دهاقان ساخته شود.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر علی جمشیدیان درباره آخرین وضعیت مسکن محرومان در شهرستان دهاقان، اظهار کرد: اهتمام ویژه‌ای در دهاقان برای ساخت مسکن محرومان وجود دارد و از سنوات گذشته هنوز ۶۰ واحد مسکونی تکمیل نشده و به صاحبان آن تحویل داده نشده است. با توجه به افزایش نرخ مصالح ساختمانی و تورم موجود هنوز میسر نشده که این ۶۰ واحد مسکونی تکمیل شود.

جمشیدیان افزود: با بنیاد مسکن و مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان جلسه‌ای برگزار شد تا از ظرفیت خیران و بنیاد مسکن برای تکمیل ۶۰ واحد مسکونی باقیمانده استفاده شود که مقرر شد شهرستان با استفاده از ظرفیت خیران هر آورده‌ای که داشت بنیاد مسکن هم این آورده را داشته باشد تا این مهم به سرانجام مطلوب برسد.

وی گفت: در سفر استاندار اصفهان به این شهرستان مقرر شد زمین مورد نیاز جهت ساخت مسکن محرومان به کمیته امداد و اداره بهزیستی واگذار شود که این اتفاق هم جز مصوبات سفر آورده شد و تا امروز کمیته امداد و بهزیستی حدود ۱۴۰ پرونده از افراد واجد شرایط را تهیه کردند که مکاتبات آن جهت واگذاری زمین توسط اداره راه و شهرسازی انجام شده است که بر این اساس ساخت ۱۴۰ واحد مسکونی دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار دهاقان گفت: تاکنون ۸۰ واحد مسکونی محرومان در شهرستان دهاقان ساخته شده و ۶۰ واحد نیز در حال تکمیل است که پیش‌بینی می‌شود در شش ماه اول سال ۱۴۰۲ این واحدها به بهره‌برداری برسد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10525

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.