• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
21

 همه ۲۳ رسته ارتش جمهوری اسلامی به خودکفایی رسیده اند

  • کد خبر : 7241
  • 29 تیر 1401 - 10:45
 همه ۲۳ رسته ارتش جمهوری اسلامی به خودکفایی رسیده اند
سیناخبر- فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی برای مقابله با هرگونه تهدید، تجاوز یا اقدام احمقانه ای از سوی دشمنان نظام اسلامی در هر مقطع و شرایط اقلیمی آمادگی صد درصد دارد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر امیر سرتیپ کیومرث حیدری در بازدید سرزده از گروه ۲۲ توپخانه ارتش در شهرضا، افزود: این آمادگی، تجلی اراده الهی در اراده مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، مبتنی بر خودکفایی در عرصه نظامی است.

امیر سرتیپ حیدری بیان داشت: نیروی زمینی ارتش شامل ۲۳ رسته ریز و درشت است که چرخه دفاعی کشور را تشکیل می دهند.

وی اظهار داشت: اگر هر یک از این رسته ها در عرصه نهضت خودکفایی ناقص باشد، این چرخه دفاعی قطع می شود که خوشبختانه تمامی رسته ها به خودکفایی کامل رسیده اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما آمادگی کمک تجهیزاتی و تسلیحاتی به کشورهایی که در مسیر نظام و انقلاب اسلامی هستند را داریم.

امیر سرتیپ حیدری گروه ۲۲ توپخانه شهرضا را از گروه های خوشنام نیروی زمینی ارتش برشمرد و افزود: ارتش پرچم دار و پیشتاز عرصه پهباد در نیروهای مسلح کشور است. 

وی بیان داشت: ارتش ایران پیچیده ترین پهباد ها را تولید کرده و به خدمت گرفته است و یکی از ارکان اصلی در عملیات هایی که در آینده به اقتضا انجام می شود، پهباد خواهد بود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: پهباد ها در زمینه جنگال، عملیات های دوردست و برون مرزی، شناسایی، انهدامی و رزمی به کار گرفته می شوند و در مجموع، ثقل جنگ های نوین، بدون سرنشین ها هستند.

امیر سرتیپ حیدری افزود: در همه نقاط کشور مجتمع های مسکونی و خانه های سازمانی برای کارکنان ارتش جانمایی شده و ۲۳ هزار خانه سازمانی در دست ساخت بوده که بیش از ۴ هزار واحد تحویل کارکنان شده است.

وی اظهار داشت: در بحث خانه های ملکی و شخصی هم ۲۵ هزار واحد پیش بینی شده تا همه کارکنان قبل از بازنشستگی خانه دار شوند و در سال های آینده هم این طرح ادامه خواهد یافت.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.