• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

شهرضا با کمبود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب آشامیدنی مواجه است

  • کد خبر : 26911
  • 29 بهمن 1402 - 11:17
شهرضا با کمبود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب آشامیدنی مواجه است
سیناخبر- مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان گفت: با اصلاح ۳ حلقه چاه عمیق، ۶۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت منابع آبی شهرضا افزوده شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر حسین اکبریان با بیان اینکه در پیک مصرف ۴۵۰ الی ۵۰۰ لیتر در ثانیه نیاز آب شرب در منطقه شهرضا است، بیان کرد: تولید آب شرب در منطقه شهرضا حدود ۳۸۰ الی ۴۰۰ لیتر در ثانیه است که بیانگر کمبود ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب شرب این منطقه است.

اکبریان افزود: در یک سال اخیر با اصلاح این ۳ حلقه چاه عمیق تا حدودی کمبود اب شرب در منطقه شهرضا برطرف می شود.

وی به بهره برداری از یک حلقه چاه تا پایان سال در منطقه شهرضا خبر داد و تصریح کرد: با تامین صورت گرفته و مجوزهای اخذ شده یک حلقه چاه جدید جهت افزایش ظرفیت تامین منطقه حفاری گردید وتا پایان سال با ظرفیت ۴۵ لیتر در ثانیه در مدار بهره برداری قرار می گیرد .

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان با اشاره به بهره برداری از چاه های استیجاری در زمان پیک مصرف در فصل تابستان گفت: برای تامین پایدار آب شرب منطقه در فصل تابستان که شامل ۲ شهر و ۲۳ روستا است علاوه بر تدابیر صورت گرفته بهره برداری از ۳ حلقه چاه استیجاری با ظرفیت ۲۵ لیتر در ثانیه نیز مد نظر قرار دارد.

اکبریان در خصوص تامین پایدار آب شرب روستاها در منطقه شهرضا گفت: با تغییر الکترو پمپ ها در چاه های مناطق روستایی زمینه پایدار آب شرب روستاها نیزفراهم شده است که این امر نه تنها موجب تولید آب با فشار مناسب و مستمر از چاه ها می شود بلکه تاثیر بسزایی هم در کاهش مصرف انرژی برق دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=26911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.