• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
8

۵۱ واحد صنعتی راکد در شهرضا به چرخه تولید بازگشت

  • کد خبر : 16250
  • 13 خرداد 1402 - 9:44
۵۱ واحد صنعتی راکد در شهرضا به چرخه تولید بازگشت
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: برای راه‌اندازی ۵۱ واحد صنعتی راکد در شهرضا در سال گذشته ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد تا این کارخانه‌ها دوباره راه افتادند و ۱۷۰۲ نفر مشغول به کار شدند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌اله صالح در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد از روزهای تاریخی و اثرگذاری در تاریخ ملت ایران و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: خدا را شاکریم که خداوند با عنایتی که فرمود بعد از رحلت حضرت امام(ره) پیشوایی و زعامت به دست مقام معظم رهبری سپرده شد و راه و انقلاب امام به بهترین شکل پس از ایشان ادامه پیدا کرد.

حجت‌الاسلام صالح افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی در اقتدار کامل است و روابط خارجه ایران با کشورهای دیگر رو به گسترش است و همه کشورهایی که یک روز با ایران دشمنی می‌کردند امروز دست دوستی می‌دهند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در دیدار با سلطان عمان فرمودند، این موضوعات نتیجه سیاست خوب دولت آقای رئیسی برای گسترش و تقویت روابط با همسایگان و کشورهای منطقه است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه هر چقدر این نظام موفقیت بیشتری به دست آورد هجوم دشمنان هم بیشتر می‌شود، گفت: ناامیدی مردم، سیاه‌نمایی وضع موجود کشور و ناکارآمدی دولت رئیسی سرلوحه کار دشمن است.

حجت‌الاسلام صالح در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پرداخت تسهیلات در شهرضا عنوان کرد: در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان وام اشتغال در شهرضا پرداخت شده است که از این مبلغ ۴۸ میلیارد تومان آن سهم کمیته امداد و ۱۲۸ میلیارد تومان سهم بهزیستی و مابقی سایر دستگاه‌ها بوده است.

وی با اشاره به پرداخت ۱۱۴ میلیارد تومان وام ازدواج در سال گذشته در شهرضا بیان کرد: ۴۵ میلیارد تومان وام فرزندآوری و ۲۲ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن در سال گذشته در این شهرستان پرداخت شده است.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: برای راه‌اندازی ۵۱ واحد صنعتی راکد در شهرضا در سال گذشته ۴۵۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد تا این کارخانه‌ها دوباره راه افتادند و ۱۷۰۲ نفر مشغول به کار شدند.

حجت‌الاسلام صالح اضافه کرد: امروز در شهرضا نباید بیکار داشته باشیم چرا که تمام کارخانجات شهرک صنعتی رازی احتیاج به نیروی کار دارند.

وی با بیان اینکه مسکن از مشکلات اساسی کشور است و همه مراجع و علمای بزرگ کشور نسبت به معیشت مردم هر روز ابراز نگرانی می‌کنند، گفت: افتخارات نظام نباید زیر سؤال برود و باید در این راستا مدیران و مسئولان واقعیات را برای مردم بگویند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به کارنامه درخشان شهرضا در ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم ۸۰۰ شهید خاطرنشان کرد: در چند روز گذشته شاهد بودیم که تابلوهای معابر و کوچه‌ها به یکباره عوض و نام شهدا حذف شد، باید هر کوچه‌ای از شهر به نام یک شهید مزین شود، امروز دشمنان در برابر انقلاب و شهدای ما تعظیم می‌کنند و این مسأله باید از سوی فرماندار شهرضا پیگیری شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=16250

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.