• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
7

۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جذب تعاونی کشاورزی گوسفنداران شهرضا شد

  • کد خبر : 20846
  • 10 مهر 1402 - 11:14
۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جذب تعاونی کشاورزی گوسفنداران شهرضا شد
سیناخبر- ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ برای تکمیل زنجیره ارزش تعاونی کشاورزی گوسفنداران شهرضا جذب شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر مدیر سازمان تعاون روستایی استان،یکی از سیاست‌های این سازمان را به منظور توسعه زیرساخت و تکمیل زنجیره ارزش در شبکه زیر پوشش، استفاده از اعتبارات و تسهیلات بانکی به ویژه از محل ردیف تبصره های ۱۶ و ۱۸ دانست.

محسن حاج عابدی افزود: در این زمینه بر اساس چشم اندازهای استان، شرکت تعاونی کشاورزی گوسفندداران شهرضا برای تکمیل و راه‌اندازی کارخانه خوراک دام و به منظور تامین نیاز بهره‌ برداران عضو خود، برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده است.

حاج عابدی گفت: این شرکت تعاونی رای دریافت ۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ۱۶ قانون برنامه بودجه سال ۱۴۰۱ تخصیصی به استان اصفهان؛ به بانک معرفی شد.

وی افزود:در نهایت با پیگیری‌های مستمر سازمان استان از طریق اداره کل رفاه، کار و امور اجتماعی استان و معرفی شرکت به صندوق کارآفرینی امید و همت مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت در سال مهار تورم و رشد تولید این تسهیلات جذب و برای خرید تجهیزات مورد نیاز به منظور تکمیل طرح هزینه شد.

 مدیرسازمان تعاونی روستایی استان در ادامه افزود: تمامی هزینه صورت گرفته تاکنون برای راه اندازی این کارخانه حدود  ۷ میلیارد تومان بوده که ۳ میلیارد تومان آن از محل تسهیلات بانکی و ۴ میلیارد تومان دیگر هم از محل منابع داخلی خود شرکت تامین شده است. این شرکت با داشتن ۱۲۳۴ نفر عضو یکی از شرکت‌های کشاورزی شهرستان شهرضا است که در موازات برنامه‌های تدوین شده سازمان تعاون روستایی استان، حرکت‌های خوبی برای خدمات رسانی به اعضای خود در حمایت گوسفندداران شهرستان آغازکرده است. به طوری که چشم انداز روشنی برای آینده آن به عنوان یک تشکل موفق در سطح استان پیش‌بینی می شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=20846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.