• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

گاز مایع هیچ افزایش قیمتی نداشته است

  • کد خبر : 17494
  • 15 تیر 1402 - 9:39
گاز مایع هیچ افزایش قیمتی نداشته است
سیناخبر- مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت:قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز مایع ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان است و هر قیمتی بالاتر از آن گرانفروشی است که تعزیرات باید ورود کند.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر جعفر سالاری نسب با اشاره به اینکه گاز مایع تا کنون افزایش قیمت نداشته، گفت: همانطور که بارها در عرصه حامل‌های انرژی تاکید شده است هیچ گونه افزایش قیمتی برای حامل‌های نفتی وجود ندارد.

سالاری نسب ادامه داد: دولت تکلیف کرده در مکان‌هایی که زیر ساخت گاز شهری وجود ندارد باید گاز مایع با قیمت ۲۳۰ تومان در اختیار این خانوارهای آن منطقه قرار بگیرد.

وی نسب خاطر نشان کرد: اکنون دولت گاز مایع را با قیمت ۲۳۰ تومان به شرکت‌های موزع تحویل می‌دهد.

سالاری نسب اضافه کرد: شرکت‌های موزع در همه استان‌ها فعال بوده و این قیمت در سراسر کشور یکسان است. در حالی که برخی از استان در مجاورت پالایشگاه قرار دارند که هزینه حمل کمتری را نسبت به روستاهای صعب العبور دارند.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران ادامه داد: اکنون قیمت سیلندر ۱۱ کیلویی گاز برای عرضه ۲۷ هزار ۹۰۰ تومان می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه قیمت سیلندر در برخی از استان‌ها رعایت می‌شود و در برخی استان‌ها تخلفاتی صورت می‌گیرد، گفت: در استان هائی که در این زمینه تخلف می‌شود سازمان تعزیرات باید بر آن نظارت داشته باشد.

به گفته مدیر عملیات شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دولت و وزارت نفت تاکید دارد هیچ‌گونه تغییر قیمتی اتفاق نیفتد و هیچ گونه افزایش قیمتی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=17494

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.