• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
5

کمبود نیروی متخصص قطب درمانی جنوب اصفهان برطرف می‌شود

  • کد خبر : 9127
  • 10 مهر 1401 - 9:14
کمبود نیروی متخصص قطب درمانی جنوب اصفهان برطرف می‌شود
سیناخبر- رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کمبود نیروی متخصص بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان قطب درمانی جنوب استان اصفهان به زودی تأمین و رفع خواهد شد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر شاهین شیرانی در بازدید از بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا به همراه نماینده مردم شهرضا در مجلس با تأکید بر تقویت ناوگان ۱۱۵ جاده‌ای و شهری اظهار داشت: به موازات تقویت آمبولانس پیش بیمارستانی، نیروی انسانی هم باید تأمین شود.

شیرانی با اشاره به اورژانس ۱۱۵ گفت: رانندگان آمبولانس‌های ۱۱۵ باید تکنسین فوریت‌های پزشکی باشند و هم اکنون تمام این افراد با مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در حال خدمت‌رسانی هستند.

وی  با اشاره به کمبود نیروی متخصص در شهرستان شهرضا بیان کرد: شهرستان‌های دهاقان و شهرضا در نزدیکی یکدیگر قرار دارند و بخشی از نیازهای درمانی دهاقان تحت پوشش شهرستان شهرضا مرتفع می‌شود، بنابراین کمبود نیروی متخصص بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا به عنوان  قطب درمانی جنوب استان اصفهان به زودی تأمین و رفع خواهد شد.

لازم به ذکر است که ضرورت اعمال سیاست‌های تشویقی برای کادر درمان، کمبود نیروی انسانی پرستار و پزشک برای شهرستان، بازسازی بخش‌های آزمایشگاه، بخش داخلی و بخش جراحی زنان بیمارستان امیرالمومنین(ع)، جایگزینی آمبولانس جدید به‌جای آمبولانس‌های فرسوده، حل مشکلات آسانسورهای بیمارستان امیرالمومنین(ع) و تصمیم‌گیری در مورد فعال‌سازی بیمارستان صاحب‌الزمان(ع) شهرضا از جمله مواردی بود که در جلسه هم اندیشی نماینده مردم شهرضا در مجلس و مسؤولان بیمارستان‌های این شهرستان و با حضور رئیس علوم پزشکی اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.