• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
25

کشف کالای قاچاق در شهرضا ۶۷ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 2448
  • 25 مهر 1400 - 9:39
کشف کالای قاچاق در شهرضا ۶۷ درصد افزایش یافت
سیناخبر- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: با تلاش مجموعه فرماندهی انتظامی کشف انواع کالای قاچاق در شهرضا افزایش ۶۷ درصدی یافت.

 به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سرهنگ صادق کاظمزاد در نشست خبری در جمع خبرنگاران گفت: امسال انواع کالاهای قاچاق به ارزش ۲۸۵ میلیارد ریال در سطح شهرستان و گلوگاه شهید امامی رامشه کشف و توقیف شده است.

سرهنگ کاظمزاد بیان داشت: از ابتدای سال جاری طرح تشدید مبارزه با سرقت در شهرستان به اجرا در آمده و نتایج آن نبود سرقت‌های مسلحانه، کاهش ۴۴ درصدی سرقت‌های موتورسیکلت، کاهش ۴۳ درصدی سرقت‌های اماکن دولتی، کاهش ۳۷ درصدی سرقت‌ منازل، کاهش ۳۵ درصدی سرقت‌های محتویات و قطعات خودرو، کاهش ۳۲ درصدی سرقت‌های خودرو ، کاهش ۳۱ درصدی سرقت‌های احشام و کاهش ۲۳ درصدی سرقت‌های خشن بوده است.

وی اظهار داشت: امسال ۳۲۵ نفر سارق حرفه‌ای دستگیر شده اند و دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی شهرضا افزود:  با اجرای طرح تشدید مبارزه با سرقت در شهرستان سرقت منازل ۳۷ درصد کاهش و کشف سرقت‌ها و بازگرداندن اموال سرقت شده به مال باختگان ۲۰ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ کاظمزاد گفت: هفته ناجا فرصت ارزشمندی است تا نیروی انتظامی اقدامات و خدمات خود را به آگاهی مردم برساند و امروز همکاران ما بهترین مدافع برای انقلاب و پشتیبانی مستحکم برای حفظ ارزش‌های نظام هستند.

وی با بیان اینکه پلیس در رویکرد جامعه محوری خود نقش تبعیت از قانون و رعایت حقوق شهروندی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است، افزود: انجام دقیق، منظم و بهینه مأموریت‌ها اعتماد مردم را به خدمت‌گزاران خود در مجموعه نیروی انتظامی افزایش خواهد داد.

فرمانده انتظامی شهرضا افزود:  امروز پلیس برای دستیابی بهتر به اهداف و برنامه‌های خود به سوی هوشمندی حرکت می‌کند تا بتواند خدمات بهتری را به مردم ارائه کند و نیروی انتظامی به عنوان یک نیروی انقلابی در جهان می‌درخشد و پلیس چهره بسیار مقبولی در کشور و میان مردم دارد و توانسته جای خود را به عنوان نیروی مدنی باز کند.

سرهنگ کاظمزاد بیان داشت: برخورد با اراذل و اوباش، عاملان قاچاق و فروش مواد مخدر و سارقان را در دستور کار این نیرو است و امروز پلیس با چشمانی بیدار و با عزمی راسخ‌تر از گذشته بر رفتار مجرمان و به ویژه اراذل و اوباش اشرافیت کامل دارد.

وی با تأکید بر اینکه هدف اول پلیس شهرستان شهرضا حفظ و برقراری امنیت و پیشگیری از جرایم به ویژه جرایمی مانند سرقت و در مرحله بعد کشف سریع سرقت‌های انجام شده است، افزود: ارتقا آموزش‌های عموی مردم در زمینه آسیب‌های اجتماعی در گرو همکاری رسانه و مطبوعات و پلیس است.

فرمانده انتظامی شهرضا افزود: بیش از ۹۰ طرح انضباط اجتماعی توسط پلیس‌های تخصصی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های شهرستان شهرضا انجام شده که منجر به دستگیری ۲ هزار و ۵۰۴ نفر از مخلان نظم و امنیت، قاچاقچیان و سوداگران مرگ در سطح شهرستان و گلوگاه شهید امامی و کشف بیش از ۲ هزار و ۳۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر و افزایش ۵۰ درصدی دستگیری قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر و ۱۰ درصدی معتادان متجاهر شده است.

سرهنگ کاظمزاد گفت: امسال تصادفات جرحی ۱۱ درصد کاهش و مقابله با مظاهر علنی فساد ۸ درصد، تخلفات خودرویی ۹ درصد، شماره‌گذاری موتورسیکلت ۸۴ درصد و برخورد با تخلفات حادثه‌ساز ۹ درصد افزایش داشته است.

در پایان این جلسه از خبرنگارانی که با نیروی انتظامی همکاری داشته اند تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2448

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.