• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

 پدر شهید والامقام احمد اقدامی آسمانی شد

  • کد خبر : 23030
  • 18 آبان 1402 - 8:41
 پدر شهید والامقام احمد اقدامی آسمانی شد
سیناخبر- حاج ایرج اقدامی فرهنگی فرهیخته و رزمنده دفاع مقدس در سن 85 سالگی به علت کهولت سن و بیماری به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر پیکر این پدرشهید بزرگوار عصر امروز پنجشنبه ۱۸ آبان از غسالخانه شاهرضا به سمت صحن امامزاده شاهرضا(ع)تشییع و به خاک سپرده می شود‌.

پاسدارشهید احمد اقدامی فرزند حاج ایرج در تاریخ ۲۰/۶/۱۳۴۴ در شهرستان شهرضا در خانواده‌ای متدین و علاقه‌مند به اسلام دیده به جهان گشود . با برادرش دوقلو بود و دوران تحصیل و در جبهه‌های جنگ با هم همراه بودند،  که از این میان محمود اسیر شد و بعد از مدتی همراه آزادگان به میهن بازگشت.  شهید در دبستان مهرگان تحصیلات ابتدائی را شروع کرد و سپس راهنمائی و دبیرستان را نیز به پایان رسانید ولی با شروع جنگ تحمیلی احساس کرد باید به دانشگاه جبهه روی آورد و رفتن به جبهه را بر تحصیل مقدم دانست و برای دوران تعلیمات نظامی و اسلحه شناسی آماده شد و یکی از اعضای فعال بسیج گردید و در دی ماه ۱۳۶۰ به جبهه دارخویین اعزام و پس از ۷۰ روز جنگ با دشمنان برای دیدن خانواده به مرخصی آمد و دوباره به جبهه آمد و در عملیات فتح المبین که با رمز یا زهرا شروع شد روز ۳۰/۰۱/۱۳۶۱ به فیض شهادت نائل آمد .جنازه پاکش را به شهرضا حمل کردند و در گلستان شهدای شهرضا به خاک سپردند.

وصیت نامه شهید: همانطور که می‌دانیم شهادت موهبتی است که از جانب خدا برای بنده خود می‌رسد . کم و بیش انسانها روزی دچار مرگ و فنا می‌شوند چه بهتر که این نابودی جسم همراه با فضائل اخلاقی و ساخته شدن آخرت آنها باشد. ما اگر به جبهه نمی‌آمدیم بلاخره که می‌مردیم پس چه بهتر که در راه عشق به خدا و با نام شهید از دنیا برویم. ضمناً التماس می‌کنم از پدر و مادر و خواهر و برادران که برای من گریه نکنید چون برای شخص گناهکار گریه می‌کنند نه کسی که گناهانش براثر شهادت بخشیده شده است . مراسم ترحیم و شهادت مرا هرچه ساده تر برگزار کنید و اگر زیاد خرج کنید همانطور که در زنده بودنم ناراحت می‌شدم روحم به لرزه در می‌آید.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23030

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.