• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
5

پایان چشم انتظاری متقاضیان کارت ملی تا آخرامسال

  • کد خبر : 18130
  • 28 تیر 1402 - 10:58
پایان چشم انتظاری متقاضیان کارت ملی تا آخرامسال
سیناخبر- مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان گفت: تمام متقاضیان کارت ملی هوشمند به دلیل تولید کارت افتخار ملی تا پایان امسال کارت ملی خود را دریافت خواهند کرد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر مجتبی یکتامنش در اولین جلسه هماهنگی ثبت وقایع حیاتی ۱۴۰۲ شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: در ۳ ماهه اول امسال ۲۶۶ ازدواج  در شهرستان شهرضا ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش و آمار طلاق کاهش یافته است.

یکتامنش گفت: میانگین سن ازدواج  در شهرستان شهرضا برای زوج ۲۸ و ۵۴ صدم و برای زوجه ۲۴ و ۲۸ صدم بوده و نسبت به آمار استانی که میانگین سن ازدواج برای زوج ۲۹ و ۸ صدم و برای زوجه ۲۵ و ۵ صدم است کمتر و جوانتر است .

وی گفت: در دو سال گذشته از هر ۶۵ ازدواج ۱ ازدواج به طلاق ختم شده و نباید با مقایسه های اشتباه جوانان را از ازدواج ترساند.

رئیس اداره کل ثبت احوال استان اصفهان بیان کرد: طلاق هایی که در سال های اول ازدواج رخ می دهد تاثیر بسزایی در کاهش نرخ باروری به دلیل افزایش سن و فاصله ازدواج بعدی دارد.

یکتامنش با بیان اینکه نرخ باروری در شهرستان شهرضا در مقایسه با آمار استانی بیشتر است، گفت: نرخ باروری در کشور ۱ و ۶۵صدم،در استان اصفهان ۱ و ۳ صدم و در شهرستان شهرضا ۱ و ۲۳ صدم است.

وی گفت: میانگین ولادت در شهرضا ۷ و ۶۴ صدم است که نسبت به میانگین استانی بیشتر است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=18130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.