• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
8

وضعیت اقتصادی امروز نتیجه تعارف‌های بیش از حد مجلس با تیم اقتصادی و مدیران ناکارآمد دولت است

  • کد خبر : 13156
  • 04 اسفند 1401 - 10:06
وضعیت اقتصادی امروز نتیجه تعارف‌های بیش از حد مجلس با تیم اقتصادی و مدیران ناکارآمد دولت است
سیناخبر- نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: وضعیت اقتصادی امروز مردم نتیجه تعارف‌های بیش از حد مجلس با تیم اقتصادی و مدیران ناکارآمد دولت است، اگر رویه نظارتی در شأن و جایگاه مجلس به اوج خود برنگردد، در پیشگاه امام، رهبری و شهدا و این مردم هیچ پاسخی برای گفتن نداریم.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر سمیه محمودی در جلسه علنی چهارشنبه، ۳ اسفند ماه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت:  جلسه غیرعلنی امروز با هدف پاسخگویی تیم اقتصادی دولت تشکیل نشد، امیدواریم شنبه هفته آینده این نشست برگزار شود. فرمایشات و دغدغه‌های مقام معظم رهبری و تذکرات متعدد نمایندگان نیز برای برخی از دولتمردان اهمیت ندارد.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای وضعیت معیشت بازنشستگان لشکری و تأمین اجتماعی برنامه‌ای ندارند، برای پاسخ در مقابل تورم سر به فلک کشیده نیز آمار ندارید. به جای استفاده از مدیران توانمند، تنها بازی‌های سیاسی و گروهی مدنظر آقایان است و اگر تذکری در خصوص مدیران ناکارآمد دادیم متهم به دخالت در امور می‌شویم. خواهشمندم راه شهیدان را در راستای شایسته‌سازی مدیران الگو قرار دهید.

وی ادامه داد: خدا را شاهد می‌گیرم که به دلیل شرایط اقتصادی و معیشتی موجود از رفتن به مزار پدر شهیدم نیز خجالت می‌کشم، من و امثال من سال‌ها درد یتیمی و بی‌پدری تحمل نکردیم که به خاطر بازی‌های سیاسی و جناحی، منافع گروهی برخی از آقایان مدیر در پیشگاه این مردم وفادار به رهبری و نظام شرمنده باشیم و حرفی برای گفتن نداشته باشیم.

محمودی خطاب به رئیس و اعضای هیأت رئیسه مجلس بیان کرد: وضعیت اقتصادی امروز مردم نتیجه تعارف‌های بیش از حد مجلس با تیم اقتصادی و مدیران ناکارآمد دولت است، اگر رویه نظارتی در شأن و جایگاه مجلس به اوج خود برنگردد، در پیشگاه امام، رهبری و شهدا و این مردم هیچ پاسخی برای گفتن نداریم.

وی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: متأسفانه به دلیل عدم برنامه‌ریزی صحیح شما در حوزه فرش دستباف به عنوان نماد فرهنگ ایران اسلامی و یک محصول ارزآور و اشتغال‌زا مانند سایر بخش‌ها در گمنامی نابودی است لذا انتظار داریم هر چه سریعتر ضمن جلسه با فعالین این حوزه، نسبت به ارائه لایحه با هدف تقویت حوزه فرش دستباف در کوتاه مدت اقدامات موثر صورت گیرد.

محمودی عنوان کرد: از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم با عنایت به آغاز جلسات شورای عالی کار، نرخ رشد حقوق و دستمزد کارگران پرتلاش کشور را بر اساس عدالت و با عنایت به نرخ تورم پیش‌بینی شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13156

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.