• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 22757
  • 14 آبان 1402 - 11:15
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرضا برگزار شد
سیناخبر- همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت «هفته تربیت بدنی و ورزش» و «هفته فرهنگی شهرستان شهرضا» توسط دانشگاه ازاد اسلامی شهرضا و اداره ورزش و جوانان شهرضا، هیئت ورزش های همگانی و با همکاری شهرداری و شورای شهر شهرستان برگزار شد .

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ نفر از شهروندان ورزش دوست ، دانشجویان ، کارکنان ادارات و دانشگاه ازاد با تجمع در میدان مفتح  به سمت مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد پیاده روی را شروع کرده و پس از طی مسیر سه هزار و ۵۰۰ متری با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه، ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند.

در ادامه مراسم رئیس اداره ورزش و معاون دانشگاه آزاد شهرضا به بیان مطالبی در رابطه با ورزش و تندرستی پرداختند.

صدای ضرب و زنگ مرشد پیشکسوت زورخانه «حسین مقصودی» در بخش های مختلف حال‌و هوای خاصی به این مراسم داد . اجرای حرکات مهیج رزمی توسط تیم نینجا کاران هلال احمر به مربیگری ایمان یزدی و اجرای حرکات هیجان انگیز فرود از ارتفاع به روش فرشته توسط جعفر فولادی و فرزند خردسالش با استقبال و شور و هیجان تماشاچیان مواجه شد.

گفتنی است؛ در حاشیه این همایش، غرفه های ورزش و سلامت با توزیع بروشورهای آموزشی در خصوص موضوعات مختلف ورزشی و غرفه لیوان چینی به  همت مؤسسه ارمغان تندرستی و کمیته لیوان چینی برپا شد.

۳۰ بسته ورزشی، فرهنگی و آموزشی و ۷ دست لباس ورزشی توسط دستگاه های مختلف و همچنین ۱۰ بسته  به ارزش ۶۰ میلیون ریال توسط  مجموعه استخر رؤیاهای آبی دانشگاه آزاد به برندگان خوش شانس تعلق گرفت.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=22757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.