• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

نقش آشوب‌ها در تشدید مشکلات گرانی‌های اخیر

  • کد خبر : 11917
  • 17 دی 1401 - 8:38
نقش آشوب‌ها در تشدید مشکلات گرانی‌های اخیر
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه گرانی سکه، طلا و ارز نتیجه آشوب‌های اخیر در کشور است، گفت: قیمت‌ها در چند ماه قبل به ثبات رسیده بود و روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه به اوج رسیده بود اما ناگهان فتنه‌ای بزرگ برپا شد و دشمنان فشارهای اقتصادی را زیاد کردند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه سردار سلیمانی محبوب دل‌ها و سرباز واقعی امام زمان(عج) بود، اظهار داشت: سردار بزرگی که دنیا از او حساب می‌برد، وصیت کرد که روی قبرش بنویسند سرباز قاسم سلیمانی.

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه حاج قاسم در قلب دشمن در جبهه‌ها پیش می‌رفت، افزود: اگر فداکاری‌های حاج قاسم و مدافعان حرم نبود الان نه سوریه‌ای، عراقی، حرمی از اهل بیت و نه امنیتی در جمهوری اسلامی ایران باقی مانده بود.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی توصیه کرد، خیمه ولایت فقیه، خیمه رسول الله است و سه مرتبه قسم می‌خورد که اگر این خیمه آسیب ببیند دیگر حرم اهل بیت، نجف، کربلا، کاظمین، مدینه و مشهدی باقی نمی‌ماند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با بانوان در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان کرد: در این دیدار رهبر معظم انقلاب با قاطعیت بر واجب شرعی بودن حجاب تأکید کردند و فرمودند، حجاب یک ضرورت شرعی است بنابراین همه باید بدانند جای هیچ خدشه و شبه نیست و حجاب باید رعایت شود.

حجت‌الاسلام قائمی با تأکید بر اینکه کسانی که حجاب را به طور کامل رعایت نمی‌کنند نباید متهم به بی دینی و ضدانقلابی کرد، گفت: این فرمایشات نقطه پایانی بود بر تردید و شبهه‌افکنی‌های مدعیان روشن فکری و حجت را برای همه کسانی که نسبت به حجاب وظیفه قانونی دارند، تمام کرد.

وی با بیان اینکه گرانی سکه طلا و ارز نتیجه آشوب‌های اخیر در کشور است، افزود: قیمت‌ها در چند ماه قبل به ثبات رسیده بود و روابط تجاری ایران با کشورهای همسایه به اوج رسیده بود و صادرات رونق گرفته بود، اما ناگهان فتنه‌ای بزرگ برپا شد و دشمنان فشارهای اقتصادی را زیاد کردند.

امام جمعه موقت شهرضا خاطرنشان کرد: در اوج اغتشاشات رئیس جمهور به سنندج رفت تا به دنیا بفهماند ایران امن است و دشمنان در ناامن کردن کشور شکست خوردند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=11917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.