• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4

نقاط حادثه خیز شهرضا به چهار نقطه تقلیل یافت

  • کد خبر : 23387
  • 27 آبان 1402 - 10:39
نقاط حادثه خیز شهرضا به چهار نقطه تقلیل یافت
سیناخبر-  رییس پلیس راهنمایی و رانندگی (راهور) شهرستان شهرضا از تقلیل نقاط حادثه خیز این شهرستان در سالجاری به چهار نقطه خبر داد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر سرهنگ مصطفی غریبی در هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا در محل فرمانداری شهرضا، افزود: شناسائی نقاط حادثه خیز شهرستان درابتدای سال ۱۴۰۱ به ۱۵ نقطه رسیده بود که با همت همه ارگانهای مسئول به ویژه شهرداری به چهار نقطه تقلیل یافته است.

سرهنگ غریبی اظهار داشت: بواسطه رفع نقاط حادثه خیز ، تصادفات این شهرستان با کاهش محسوسی روبرو شده و این موضوع نتیجه همکاری پلیس با سایر ارگانهای دولتی و غیر دولتی است .

وی بر رفع کامل نقاط حادثه خیز این شهرستان بعنوان محور ارتباطی جنوب به شمال مرکز کشور تاکید کرد و گفت: شناسایی این نقاط در اولویت پلیس راهور این شهرستان قرار دارد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرضا بر همکاری کامل تمامی دستگاه های متولی و مسئول برای ایمنی راههای این شهرستان تاکید کرد و افزود: دستگاه های متولی بویژه شهرداری می بایست با همکاری و هماهنگی سایر دستگاه ها اهتمام جدی در راستای حل مسائل و مشکلات ترافیکی شهرستان داشته باشند.

به گزارش سیناخبر هشتمین جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا به ریاست احمد امانی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرضا و با هدف بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیک و حمل و نقل جاده ای و ارائه راهکارهای لازم و اجرائی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در پایان این جلسه موارد پیشنهادی کمیته فنی قرائت و بررسی شد و اعضای جلسه پس از بحث و تبادل نظر موارد مطروحه مهم را درباره رفع کامل نقاط حادثه خیز این شهرستان مصوب کردند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=23387

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.