• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» در شهرضا در حال برگزاری است

  • کد خبر : 15109
  • 11 اردیبهشت 1402 - 12:14
نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» در شهرضا در حال برگزاری است
سیناخبر- نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» به همت دانشگاه پیام نور شهرضا در دو بخش عمومی و تخصصی در حال برگزاری است.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر  نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» به همت دانشگاه پیام نور شهرضا و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی این شهرستان در حال برگزاری است.

این جشنواره که ۲۶ بهمن‌ماه سال گذشته با حضور مسئولان شهرستان شهرضا افتتاح شد، شامل دو بخش عمومی و تخصصی است که مداحی، نقاشی، خوشنویسی، شعر و سرود، ایده‌پردازی، کلیپ، پادکست و ورزش‌های باستانی، رشته‌های جشنواره در بخش عمومی و تئاتر، فیلم کوتاه، داستان‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، طراحی المان‌های شهری، موشن‌گرافی، پویانمایی و طراحی پوستر و اینفوگرافیک، رشته‌های بخش تخصصی را دربر می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با انتخاب مفاهیم مورد نظر از نهج‌البلاغه و بر اساس رشته‌های اعلام شده در دو بخش عمومی و تخصصی، اثر هنری خود را تولید کنند و در بخش عمومی تا ۲۰ خردادماه و در بخش تخصصی تا ۲۰ دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به نشانی شهرضا، دانشگاه پیام نور یا شهرضا، خیابان شهید بهشتی، دبیرستان ۲۲ بهمن ارسال کنند.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از چگونگی ارسال آثار می‌توانند به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.nahjpnu.smartct.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه به شماره ۵۳۲۴۶۰۳۶ تماس بگیرند.

با توجه به برگزاری جشنواره در دو بخش عمومی و تخصصی، اختتامیه هر بخش به‌صورت جداگانه برگزار می‌شود که بر این اساس، اختتامیه بخش عمومی در تیرماه سال جاری همزمان با دهه ولایت و اختتامیه بخش تخصصی در بهمن‌ماه امسال همزمان با اعیاد شعبانیه خواهد بود.

هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس، لپ‌تاپ، گوشی هوشمند و هدایای نقدی و غیرنقدی، جوایز نخستین جشنواره استانی «نهج‌البلاغه در آینه هنر» را تشکیل می‌دهد. به برگزیدگان تندیس جشنواره اهدا می‌شود و شرکت‌کنندگان نیز گواهی شرکت در جشنواره را دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.