• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
7

مسئولان برای پایدار شدن بازار ارز تلاش کنند

  • کد خبر : 13414
  • 13 اسفند 1401 - 9:37
مسئولان برای پایدار شدن بازار ارز تلاش کنند
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به وضعیت ناپایدار بازار ارز و سکه، گفت: با وجود تلاش‌های مسئولان به دلایلی امروز در بحث دلار و سکه دچار ناپایداری هستیم و می‌طلبد مسئولان تلاش کنند، امروز افزایش و کنترل قیمت‌ها دغدغه مردم است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جوانی جمعیت اظهار داشت: جامعه در حال پیر شدن است، بنابراین باید جوانان را به ازدواج تشویق و موانع را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه خانواده‌‌ها باید برای هموار کردن ازدواج جوانان سنگ اندازی‌ها را کم کنند، افزود: جوانی جمعیت باید به طور ویژه از سوی مسئولان و خانواده‌ها مورد توجه باشد.

وی با تبریک نیمه شعبان و با تأکید بر آذین‌بندی شهر توسط شهرداری و هیأت‌های مذهبی شهر، گفت: امسال جشن‌های امام زمان(عج) باید بهتر و بیشتر از سال‌های گذشته باشد، حضور مردم در جشن‌های اعیاد شعبان امسال به مراتب بیشتر از سال‌های گذشته بود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) شبانه‌روز تلاش می‌کنند و خیلی از اتفاقات را پیش‌بینی و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به وضعیت ناپایدار بازار ارز و سکه عنوان کرد: با وجود تلاش‌های مسئولان به دلایلی امروز در بحث دلار و سکه دچار ناپایداری هستیم و می‌طلبد مسئولان تلاش کنند، امروز افزایش و کنترل قیمت‌ها دغدغه مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهد، خاطرنشان کرد: امروز که دولت برای حذف دلار تلاش می‌کند تا با روسیه و ۱۲ کشور دیگر دلار را از معاملات حذف کنند، عده‌ای بازار سیاه دلار راه می‌اندازند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13414

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.