• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
6

مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

  • کد خبر : 9776
  • 30 مهر 1401 - 9:34
مردم صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه در حال حاضر اغتشاشات به حداقل رسیده است، گفت: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیاری از مردم صف خود را از دشمن جدا کردند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به روز صادرات اظهار داشت: تولیدات داخلی را باید آن قدر افزایش دهیم که در مرحله اول نیاز داخلی تأمین شود و در مرحله بعد تولیدات را صادر کنیم.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه باید به سمت صادرات غیر نفتی برویم و صادرات نفت را به حداقل برسانیم، افزود: امروز بیش از آن چه دولت نفت بفروشد، فرآورده‌های نفتی می‌فروشد.

وی با بیان اینکه امروز نه تنها وارد کننده بنزین نیستیم بلکه صادرکننده هم هستیم، گفت: امروز درآمد فروش بنزین از نفت بیشتر است و معادن و ذخایر بسیار فراوان و ارزشمندی در کشور وجود دارد و اگر استحصال، فرآوری و صادر شود، درآمد خوبی برای کشور دارد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه صادرات سبب تعامل با کشورهای دیگر و عضویت در نهادهای بین‌المللی اقتصادی می‌شود، بیان کرد: برای اولین بار در ۴۳ سال گذشته تراز واردات و صادرات در کشور در حال نزدیک شدن به هم است و از نظر ارزش قیمت صادرات بر واردات پیشی گرفت.

حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در حال حاضر اغتشاشات به حداقل رسیده است، عنوان کرد: بعد از فرمایشات رهبر معظم انقلاب بسیاری از مردم صف خود را از دشمن جدا کردند.

وی تصریح کرد: هدف از این اغتشاشات و هدف قرار دادن اقتدار داخلی و‌ کشاندن آشوب به شهرهای ایران یک آرزوی دیرین برای دشمنان است که این مسأله بارها توسط دشمنان و‌ بدخواهان همچون بایدن رئیس جمهور آمریکا تکرار شده است.

امام جمعه شهرضا با تأکید بر اینکه با مدیریت شورای تأمین اغتشاشی در شهرضا برگزار نشد، گفت: مردم شهرضا در مقابل نظام غیرت دارند و هیچ زمانی به دنبال دشمن حرکت نمی‌کنند و این عین غیرت است.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه دشمنان وقتی نتوانستند جلوی راهپیمایی اربعین را بگیرند این اغتشاشات را برپا کردند، اضافه کرد: باید از این حوادث عبرت بگیریم، حجاب بهانه است بیش از ۸۳ از خانم‌های ایرانی معتقدند حجاب یک ضرورت و ارزش است و باید در جامعه باشد و اصل آن را قبول دارند.

وی خاطرنشان کرد: اکثر دستگیرشدگان در این حوادث بین ۲۰ تا ۳۵ ساله یعنی ۴۸ درصدشان  دهه ۸۰ هستند و ۴۲ درصد زیر ۲۰ سال یعنی نوجوانان و ۱۲ درصد بالای ۳۵ سال و ۸۲ درصد آقایان و ۱۸ درصد خانم‌ها هستند.

امام جمعه موقت شهرضا بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند، بعضی از خواص یا عجله کردن یا از سر دلسوزی بیانیه صادر کردند، بیایند عذرخواهی کنند و صف خودشان را جدا کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.