• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
14

محموله ۵۰ میلیاردی قاچاق زیربار لیموترش، در شهرضا کشف شد

  • کد خبر : 7689
  • 15 مرداد 1401 - 9:14
محموله ۵۰ میلیاردی قاچاق زیربار لیموترش، در شهرضا کشف شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله کالای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران این فرماندهی از کامیون حامل لیموترش خبر داد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر سرهنگ سهراب قرقانی گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در راستای اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون حامل بار لیمو ترش مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر اقدام به متوقف کردن آن می‌کنند.

او ادامه داد: ماموران پس از توقیف کامیون ضمن هماهنگی با مقام قضائی اقدام به بازرسی از داخل خودرو کرده که در بازرسی انجام شده هزار و ۷۷۲ قطعه باطری و لوازم جانبی موبایل، ۴۰ دستگاه قهوه ساز، ۷۹ دستگاه انواع دوربین مدار بسته، ۴۰۰ عدد عروسک، ۷ دستگاه اسپیکر و یک دستگاه لیزر مو‌های زائد که به طرز ماهرانه‌ای زیر بار لیمو ترش جاساز شده بود کشف می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه تمامی کالا‌های کشف شده فاقد مدارک معتبرگمرکی و قانونی بودند تصریح کرد: ارزش کالا‌های کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه ۵۰ میلیارد ریال تعیین شده که در این خصوص راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با توجه به نام گذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین، پلیس هم درراستای تحقق این شعار با به کارگیری تمام توان خود، با هرگونه قاچاق کالا و ارز و اخلال در نظام اقتصادی مبارزه خواهد کرد و از عموم شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.