• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
7

محموله ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا توقیف شد

  • کد خبر : 25401
  • 19 دی 1402 - 9:16
محموله ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا توقیف شد
سیناخبر- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا توقیف شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر سردار حمید علینقیان‌پور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی کامیون که از استان‌های جنوبی به سمت اصفهان در حرکت بود مشکوک و خودرو را برای بررسی بیشتر به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

سردار علینقیان‌پور با بیان اینکه راننده خودرو هیچ‌گونه مدارک و اسناد معتبر گمرکی برای حمل بار خود نداشت گفت: در ادامه با هماهنگی مرجع قضائی از قسمت بار کامیون بازرسی و در نتیجه هزار و ۸۰۰ عدد ایرپاد و ۵۳ هزار و ۵۰۰ عدد گارد گوشی تلفن همراه که به‌صورت قاچاق تهیه شده بودند کشف شد.

وی ارزش محموله مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: خودرو به همراه بار آن توقیف و راننده نیز پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به جدیت و قاطعیت پلیس برای برخورد با قاچاق کالا و جلوگیری از ورود محموله‌های قاچاق به بازارهای داخلی تصریح کرد: تمام رانندگان خودروهای باری باید برای بار خود مدارک معتبر گمرکی، مجوزهای قانونی و بارنامه دارای اعتبار داشته باشند چرا که در غیر این صورت بار آنها به‌عنوان قاچاق محسوب شده و توقیف خواهد شد؛ بنابراین به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً بار موردنظر خود را از طرق قانونی وارد کرده و پس از اطمینان از ثبت کالاها در سیستم و سامانه جامع وزارت صمت اقدام به بارگیری و حمل آنها کنند تا در بین راه دچار مشکل نشوند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=25401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.