• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4

محمد جواد رحمتی استاد برگزیده استانی در طرح ملی سرو ایرانی شد

  • کد خبر : 24394
  • 21 آذر 1402 - 12:28
محمد جواد رحمتی استاد برگزیده استانی در طرح ملی سرو ایرانی شد
سیناخبر- استاد محمدجواد رحمتی، مدرس هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا از بین اساتید هنری 5 هنرستان هنرهای زیبای استان، برگزیده طرح ملی سرو ایرانی شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر طرح ملی سرو ایرانی امسال برای اولین بار به منظور تشویق هنرآموزان(اساتید هنری) موفق هنرستانهای هنرهای زیبای سراسر کشور از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا شد.

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش هنر در آیین اختتامیه این طرح که در تالار رودکی تهران برگزار شد، درباره اهداف این رویداد گفت: زمینه‌سازی و ایجاد انگیزه آموزش بهتر برای هنرآموزان و مدیران، فراهم کردن شرایط مطلوب برای رقابت سالم و سازنده به منظور رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت و ترغیب هنرآموزان و مدیران به تلاش هرچه بیشتر برای ایفای رسالت معلمی، تلاش برای یافتن و به اجرا درآوردن شاخص‌ها و معیارهای صحیح و دقیق آموزشی و پرورشی و نتایج حاصل از آنها در آموزش هنرجویان و تقدیر و تجلیل از مدیران و هنرآموزان نمونه در سطح استانی و ملی از جمله این اهداف است.

محمد حسین اسماعیلی افزود: در این راستا نخستین دوره اعطای جایزه ملی آموزش هنر به انتخاب و تقدیر از هنرآموزان و مدیران برتر در هنرستان‌های هنرهای زیبای کشور اختصاص دارد و دوره‌های آینده این رویداد، آموزشگاه‌های آزاد هنری و سایر موسسات و مراکز آموزش هنر را نیز در بر خواهد داشت.

استاد محمدجواد رحمتی، مدرس رشته گرافیک با سابقه ۲۵ سال تدریس و دارای درجه استادی از انجمن خوشنویسان ایران است که موفق به دریافت نشان استانی سرو ایرانی شده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24394

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.