• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

قطعی آب در شهرضا باید مدیریت شود

  • کد خبر : 6552
  • 11 تیر 1401 - 9:59
قطعی آب در شهرضا باید مدیریت شود
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به قطعی و اُفت فشار آب در ۴۸ ساعت گذشته در شهرضا، گفت: قطعی آب در شهرضا باید مدیریت شود و از قبل به مردم اطلاع‌رسانی شود.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: امروز در جامعه سن ازدواج افزایش پیدا کرده است و دختر و پسرهای فراوانی منتظر فراهم شدن زمینه ازدواج هستند اما موانعی برای ازدواج در خانواده‌ها وجود دارد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه مهریه‌ سنگین خوشبختی نمی‌آورد و یکی از شلوغ ترین دادگاه‌ها، دادگاه خانواده است، افزود: سنت‌های غلط، جهیزیه و مهریه سنگین، خریدهای تجملاتی، به رخ کشیدن ثروت‌، اسراف در جلسات عروسی، برگزاری جلسات در تالارها و هتل‌ها موانع جدی از دید مقام معظم رهبری برای ازدواج است.

وی با تأکید بر اینکه باید از تجربه موفق دوران کرونا استفاده کرده و ازدواج آسان را احیا کنیم، گفت: مجالس عزا و عروسی در دوران کرونا با کمترین هزینه انجام شد، در این ایام تعداد ازدواج‌ها افزایش پیدا کرد، بعضی از جلسات برای اموات بسیار پر هزینه بود که در حال حاضر کمتر شده است.

امام جمعه موقت شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: امروز با دوگانه برخورد کردن استکبار جهانی روبه‌رو هستیم، کشوری که ادعای حقوق بشر دارد، بدترین جنایات را انجام می‌دهد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور ادامه داد: آمریکا تنها کشوری است که از بمب اتم استفاده کرده و بیشترین کلاهک هسته‌ای را دارد، کشوری که بیشترین درآمدش از فروش سلاح است، در بسیاری از جنگ‌ها نقش اول را دارد و به بهانه سلاح کشتار جمعی عراق را اشغال کرد، ادعای حقوق بشر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه امروز در آمریکا سیاه‌پوستان از حداقل امکانات اجتماعی محروم هستند، گفت: حمله نظامی به طبس، ترور شخصیت‌ها، حمله به هواپیمای مسافربری و تحریم‌های ظالمانه حتی در بخش دارو از جنایت‌های استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به ۶ تیر ماه سالروز ترور مقام معظم رهبری بیان کرد: یکی از معجزه‌های انقلاب اسلامی سالم ماندن مقام معظم رهبری در این ترور بود و خدا ایشان را برای این مسئولیت نگه داشت.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به دیدار مسئولان دستگاه قضا با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر مبارزه جدی با فساد در ابعاد مختلف تأکید کردند، با استقرار دولت سیزدهم و با اقدامات خوب در قوه قضائیه میزان رضایتمندی مردم بیشتر شده است.

وی با اشاره به قطعی و اُفت فشار آب در ۴۸ ساعت گذشته در شهرضا خاطرنشان کرد: قطعی آب در شهرضا باید مدیریت و از قبل به مردم اطلاع‌رسانی شود، در بعضی از محله‌ها فشار آب زیاد است و در بعضی دیگر آب قطع است، بر اساس اعلام اداره آبفا امروز مشکل قطعی و اُفت فشار آب در شهرضا برطرف می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=6552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.