• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
5

فعالیت اجتماعی بانوان نباید آن ها را از محیط خانه و خانواده دور کند

  • کد خبر : 22875
  • 15 آبان 1402 - 11:26
فعالیت اجتماعی بانوان نباید آن ها را از محیط خانه و خانواده دور کند
سیناخبر- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان در شهرضا گفت: اشتغال بانوان باید به نحوی باشد که هم در اجتماع شاهد فعالیت مفید آن ها باشیم  و هم آن ها را از فضای خانه و خانواده دور نکند و انرژی شان را نگیرد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر مرضیه استکی در جلسه نشست بانوان فعال عرصه فرهنگی، اجتماعی شهرستان که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: سال گذشته ۸۱ میلیارد تومان به امور زنان و خانواده استان اختصاص یافت که صرف امور عمرانی در کل استان شد که امید داریم به زودی شاهد مصوباتی در خصوص امور فرهنگی، اجتماعی و تفریحی بانوان باشیم.

استکی گفت: شواهد نشان می دهد در هر حیطه ای که بانوان مسئول آن هستند شاهد عملکرد بسیار دقیق، منظم و موفق آن مجموعه هستیم، در شهرستان شهرضا هم باید از ظرفیت بانوان فعال بیش از پیش بهره گرفت.

وی گفت: ساعت کاری مناسب، مرخصی ها، حقوق مناسب و کاهش سن بازنشستگی دغدغه بسیاری از بانوان شاغل است که امید داریم اصلاح و پیگیری شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با بیان اینکه تلاش می کنیم دوره های مختلفی را در جهت تقویت آگاهی زنان و دخترانمان برگزار کنیم، گفت: دور های «کار کَش» و اشتغال پذیری برای بانوان در سطح استان برگزار می شود تا با راهنمایی اساتید مجرب مناسب ترین شغل مربوط به خود را انتخاب کنند.

استکی گفت: ۵۳ باغ بانوان در سطح استان اصفهان وجود دارد که کیفیت، خدمات رسانی و فضا سازی مناسب این باغ ها از معیارهای سنجش عملکرد سالانه شهرداری هاست.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=22875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.