• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
4
در جلسه شورای اداری بخش مرکزی در روستای مهیار اعلام شد:

فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸  فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی در ارزیابی عملکرد شد

  • کد خبر : 27097
  • 03 اسفند 1402 - 8:37
فرمانداری شهرستان شهرضا در بین۲۸  فرمانداری استان موفق به کسب رتبه اول و در بین فرمانداری های کشور رتبه عالی در ارزیابی عملکرد شد
سیناخبر- فرماندار شهرستان شهرضا گفت: این ارزیابی بر اساس۸شاخص و ۵١ محور صورت گرفته است.

 به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر سید امیر جعفری اظهار کرد: این شاخص‌های عملکردی در چند مرحله در سطح استان مورد ارزیابی قرار گرفته و مرحله نهایی آن توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و ارتباطات مردمی وزارت کشور ارزیابی و اعلام شده است.

جعفری افزود: محور امنیتی انتظامی، توسعه و مشارکت، اجتماعی و فرهنگی، عمران توسعه امور شهری و روستایی، مدیریت بحران، هماهنگی امور اقتصادی، زنان و خانواده، سلامت اداری، پاسخگویی و صیانت از حقوق شهروندان محورهای هشتگانه ارزیابی عملکرد است که هرساله توسط وزارت کشور ابلاغ و انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: فرمانداری شهرضا در محورهای متعدد موفق به بهبود و ارتقا شاخص های عملکردی شده و رتبه عملکرد عالی را نیز در بین فرمانداری های کشور به خود اختصاص داده است.

فرماندار شهرضا گفت: ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی یک اصل مهم در راستای سنجش میزان کیفیت‌بخشی رسالت ها و تحقق اهداف سازمانی است.

 ارزیابی مستمر فرایندها موجب خواهد شد تا ضمن شناسایی نقاط قوت و تکمیل و تقویت آنها، نقاط ضعف نیز شناسایی و تدابیر لازم  برای جبران آنها اتخاذ شود لذا در این راستا فرمانداری شهرضا بطور مستمر بهبود و ارتقای عملکردها و تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف را در دستور کار خود قرار داده است.

جعفری در پایان با قدردانی از برنامه ریزی، هدایت و مدیریت خردمندانه استاندار استان اصفهان بیان کرد: بی شک تحقق این موفقیت مهم بدون اهتمام و تلاش مجدانه همه کارکنان فرمانداری و بخشداری‌ مرکزی در انجام امور محوله و همکاری همه جانبه مجموعه مدیران و کارکنان ادارات شهرستان میسر نمی شد که این تلاش ها و زحمات جای قدردانی ویژه دارد و بدینوسیله از زحمات تک تک کارکنان عزیز دستگاه های اجرایی شهرستان و کلیه همکاران عزیز فرمانداری تقدیر و تشکر می نمایم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=27097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.