• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
40

عملیات اجرایی ۷پروژه عمرانی، خدماتی شهرداری شهرضا آغاز شد

  • کد خبر : 4974
  • 12 اردیبهشت 1401 - 12:53
عملیات اجرایی ۷پروژه عمرانی، خدماتی شهرداری شهرضا آغاز شد
سیناخبر- شهردار شهرضا گفت: به مناسبت روز ملی شوراها، عملیات اجرایی 7پروژه عمرانی، خدماتی شهرداری شهرضا با عنوان طرح 6+1 آغاز شد.

به گزارش روز دوشنبه سیناخبر حبیب قاسمی بیان داشت: ساخت بزرگترین میدان شهر به مساحت ۱۵ هزار مترمربع در ورودی شهر از سمت شیراز با اجرای دیوار سیل بر، پل و جاده دسترسی به شهرک مشاغل مزاحم امیرکبیر به طول هزار و ۳۰۰ متر و عرض ۳۰ متر با برآورد هزینه ۱۳۰ میلیارد ریال آغاز شد.

قاسمی افزود: پارک فضای سبز و محوطه بازی کودکان در فاز یک سروستان با برآورد هزینه اولیه ۳ میلیارد ریال به مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع، ساختمان معاینه فنی خودروهای سبک در بلوار گاز جنب سازمان آتش‌نشانی به مساحت هزار و ۸۰۰ مترمربع و برآوردهزینه اولیه ۵۰ میلیارد ریال،  اصلاح ورودی و خروجی و احداث میدان مجتمع صنایع کارگاهی امیرکبیر در ورودی مجتمع از سمت جاده شیراز به شهرضا به مساحت ۵ هزار مترمربع و برآورد هزینه اولیه ۲۵ میلیارد ریال، اصلاح مهندسی بلوار گاز و احداث میدان در تقاطع بلوار سردار سلیمانی به بلوار گاز به مساحت ۵ هزار مترمربع و برآورد هزینه ۳۵ میلیارد ریال از دیگر طرح های شهرداری است.

وی گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت آرامستان فعلی، آرامستان جدید شهر درضلع شرقی سروستان با فاصله‌  6 کیلومتر از منطقه مسکونی به مساحت ۵ هکتار با برآورد هزینه اولیه ۴۰۰ میلیارد ریال ساخته می شود.

شهردار شهرضا بازسازی پارک محله‌ای استاد شادمان در خیابان بلال به مساحت ۶۸۶ مترمربع و هزینه ۱۰ میلیارد ریال را دیگر طرح در دست اجرا برشمرد.

 شهرک مشاغل مزاحم امیرکبیر با وسعت ۳۳۰ هکتار و ظرفیت ۴هزار و ۹۶۰ واحد صنفی و صنعتی در ابتدای ورودی شهرضا از سمت شیراز قرار دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.