• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

طرح هیأت‌های مذهبی مدارس در شهرستان شهرضا اجرا می شود

  • کد خبر : 14995
  • 09 اردیبهشت 1402 - 10:55
طرح هیأت‌های مذهبی مدارس در شهرستان شهرضا اجرا می شود
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه خیران فرهنگی در مدارس سرمایه‌گذاری کنند، گفت: طرح هیأت‌های مذهبی مدارس در شهرستان شهرضا آغاز شده است و باید در این موضوعات سرمایه‌گذاری کرد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی احیای شوراهای اسلامی است، مجلس شورای اسلامی منافع ملی را دنبال می‌کند و شوراهای اسلامی شهر باید برای منافع شهر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر اینکه شوراها مشکلات شهری مردم را احصا کنند، گفت: شوراهای اسلامی شهر باید به دغدغه‌های مردم بیشتر توجه کنند، اصلاح معابر و آسفالت کوچه‌ها باید سرعت بگیرد و اختلاف سلیقه‌ها در شورا برطرف شود.

وی با اشاره به روز کار و کارگر بیان کرد: کارگران، رزمندگان عرصه جهاد اقتصادی هستند و برای داشتن اقتصاد پیشرفته و مستقل و همچنین رونق اقتصادی باید به قشر کارگر اهمیت فراوان داد.

امام جمعه موقت شهرضا تصریح کرد: مسئولان باید با توجه به مسائل و مشکلات مربوط به کارگران، برای رفع مشکلات محیط‌های کارگری و جامعه‌ کارگری تلاش کنند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به اینکه ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری معلم نمونه و اسوه تقوا در نظام جمهوری اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: در این روز باید از زحمات بی‌شائبه و ایثارگرانه طبقه بزرگ معلمان که وظیفه سنگین آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم را برعهده دارند، قدردانی شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین ویژگی شهید مطهری به روز بودن آثار او است، ادامه داد: تربیت باید در مدارس اولویت داشته باشد چرا که مردم دغدغه دارند فرزندانشان مسلمان و شیعه تربیت شوند، در حوادث سال گذشته دشمن در مدارس سرمایه‌گذاری کرد و باید آسیب‌شناسی شود.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه امروز بیش از ۷۰ طلبه در مدارس شهرضا کار دینی انجام می‌دهند، اضافه کرد: خیران فرهنگی باید در مدارس سرمایه‌گذاری کنند، طرح هیأت‌های مذهبی مدارس در شهرستان شهرضا آغاز شده است و باید در این موضوعات سرمایه‌گذاری کرد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با اشاره به ۸ شوال سالروز جنایت بزرگ تخریب قبور ائمه بقیع (ع)، عنوان کرد: این قبرستان را بار اول پیروان وهابیت با کمک تخریب کرده و یکی از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام را رقم زدند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=14995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.