• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
29

شورای اداری اردیبهشت ماه شهرستان شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 4869
  • 08 اردیبهشت 1401 - 12:16
شورای اداری اردیبهشت ماه شهرستان شهرضا برگزار شد
سیناخبر- شورای اداری اردیبهشت ماه شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر امام جمعه شهرضا در این جلسه که در فرمانداری برگزارشد، گفت: بزرگترین کار در زمان پیامبر تشکیل حکومت اسلامی بود.

حجت الاسلام سید نعمت الله صالح افزود: اکنون که در جامعه ما به برکت خون شهدا و با ایثار جانبازان و آزادگان حکومت اسلامی برپا مانده، مسئولان و کارگزاران نظام باید متوجه مسئولیت خطیر خود در حفظ این نظام باشند.

حجت الاسلام صالح بیان داشت: کسی که با تفسیر و معانی آیات قران آشنا باشدف به این نتیجه می رسد که مسیر انقلاب مسیر درستی است.

همچنین در این جلسه نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس گفت: در بودجه امسال ردیف هایی از بودجه شهرستان مانند طرح فاضلاب، آب رسانی به شهرستان و قطار حومه ای از بهارستان به شهرضا حذف شده بود که با پیگیریهای انجام شده، بازگردانده شد.

سمیه محمودی افزود: در بخش گردشگری باید توجه ویژه ای به تولیدکنندگان شناسنامه دار سفال شهرضا شود تا سفالی که مسافران از شهرضا با خود می برند، سفال اصیل شهرضا باشد.

محمودی با اشاره به کمبود منابع آبی شهرستان بیان داشت: باید فرهنگسازی برای مصرف بهینه و برنامه ریزی برای مدیریت همین منابع محدود انجام شود تا در تابستان با مشکل کمبود آب روبرو نشویم.

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان شهرضا گفت: سند تحول دولت مردمی سال گذشته با چهار محور اصلی عدالت محوری و فساد ستیزی، میدان داری مردم، دانش و خیزش علمی و خانواده مداری تدوین شد.

سید امیر جعفری معیار انتخاب مدیران در دولت مردمی را اشرافی نبودن و دوری از تجمل گرایی و اعتقادی و مردمی بودن بیان کرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=4869

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.