• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6

شهرضا، شهرستان برتر استان اصفهان در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز است

  • کد خبر : 15705
  • 31 اردیبهشت 1402 - 11:24
شهرضا، شهرستان برتر استان اصفهان در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز است
سیناخبر- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان شهرضا با اشاره به کسب رتبه برتر استان در رفع نقاط حادثه‌خیز و مقایسه کاهش جانباختگان سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۴۰۱ توسط پلیس راهور شهرضا، گفت: در سال گذشته حدود ۶۰ درصد کاهش تصادفات فوتی را داشته‌ایم و نقاط حادثه خیز شهرستان از ۱۴ نقطه به چهار نقطه کاهش یافته است.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سرهنگ مصطفی غریبی در جلسه شورای ترافیک شهرستان با انتقاد از چرخه طولانی مصوبات شورای ترافیک، با اشاره به کسب رتبه برتر استان در زمینه رفع نقاط حادثه‌خیز و همچنین مقایسه کاهش جانباختگان سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۴۰۱ توسط پلیس راهور شهرضا، اظهار کرد: در سال گذشته به همت همه همکارانم در مجموعه راهنمایی و رانندگی و تعامل سایر نهادهای دولتی و در رأس آن شهرداری شهرضا حدود ۶۰ درصد کاهش تصادفات فوتی را داشته‌ایم و نقاط حادثه خیز شهرستان از ۱۴ نقطه به چهار نقطه کاهش یافته است.

سرهنگ غریبی با بیان اینکه ورودی‌های شهر یکی از دغدغه‌های مهم پلیس راهور است، افزود: در ورودی شمالی شهر از سمت اصفهان از تابلوهای اعلام منطقه شهری و سرعت‌کاه‌ها استفاده شده است و بنابراین رانندگان باید سرعت خود را کم کنند و جریمه افراد متخطی امری منطقی است.

فرماندار شهرستان شهرضا نیز در این جلسه اظهار کرد: بهتر است مصوباتی که در شهرستان تصویب می‌شود فوری اجرایی شود، یکی از مشکلات مهم مردم شهرضا، مشکل ورودی‌هایی است که در کمربندی‌های شهرضا است و درخواست‌های مردمی برای اصلاح این ورودی بسیار زیاد است.

سید امیر جعفری با اشاره به روند کاهشی بودن تصادفات درون‌شهری و کسب رتبه نخست در این زمینه افزود: در زمینه اقدامات راهنمایی‌ورانندگی در سطح شهر یک سری کارهای مهمی انجام شده است و به طبع این گونه اقدامات که رفع نقاط حادثه‌خیز بوده و همچنین اصلاح هندسی معابر پرخطر مرهون تلاش کارکنان راهور است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.