• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

سفر رئیس جمهور به سوریه، لرزه بر تن صهیونیسم انداخت

  • کد خبر : 15184
  • 16 اردیبهشت 1402 - 10:04
سفر رئیس جمهور به سوریه، لرزه بر تن صهیونیسم انداخت
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: روابط با کشورهای اسلامی منطقه به ویژه محور مقاومت در حال تقویت است و این روابط لرزه بر دشمنان انداخته و خواب را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر در خطبه‌های نماز با تأکید بر حمایت از قشر کارگر و معلم و حل مشکلات آن‌ها اظهار داشت: باید به کارگر بها داد و زمینه رشد تولید را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر اینکه آموزش مجازی در دوران کرونا به دانش‌آموزان و آموزش و پرورش خیلی ضربه زد و نباید تکرار شود، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند، تجلیل و تقدیر از معلم دو بُعد دارد، نخست وظیفه مردم و جامعه است که از معلم تقدیر کنند و دوم خود قشر فرهنگی که باید از جامعه فرهنگی تقدیر کند.

وی با اشاره به سفر وزیر خارجه به سوریه و لبنان گفت: روابط با کشورهای اسلامی منطقه به ویژه محور مقاومت در حال تقویت است و این روابط لرزه بر دشمنان انداخته و خواب را از رژیم صهیونیستی گرفته است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به سفر رئیس جمهور به سوریه بیان کرد: نقش ما در بازسازی سوریه و انجام فعالیت اقتصادی باید پررنگ‌تر باشد و این سفرها باید بسترهای تقویت در حوزه اقتصاد را بیشتر فراهم کند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر اینکه رئیس جمهور در کمال امنیت با رئیس جمهور سوریه دیدار می‌کند و این عزت و اقتدار است، عنوان کرد: در این سفر توافقات خوبی انجام شد و قراردادهایی نوشته شد که به صادرات کشور کمک می‌کند و سبب می‌شود و نفت کمتر وابستگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که سفر رئیس‌جمهور ایران به سوریه نگران‌کننده است، گفت: ارتباط ایران و عربستان برای کشورهای مستکبر دنیا نگران کننده است.

امام جمعه موقت شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در راستای بهبود نظام توزیع سوخت، استفاده از کارت سوخت شخصی الزامی است، گفت: شهروندان شهرضا و دهاقان باید در زمان حضور در جایگاه‌های سوخت کارت شخصی سوخت به همراه داشته باشند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور تصریح کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح ارائه خدمات و بهبود توزیع فرآورده و جلوگیری از قاچاق و ساماندهی کارت‌های سوخت و همچنین تسریع جهت سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفت از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در کلیه جایگاه‌ها کارت بنزین آزاد به تعداد هر سکو یک عدد کارت برای استفاده مراجعان وجود دارد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=15184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.