• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
10

سفر رئیس‌جمهور به چین نشان‌دهنده قدرت ایران است

  • کد خبر : 13084
  • 30 بهمن 1401 - 13:17
سفر رئیس‌جمهور به چین نشان‌دهنده قدرت ایران است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: استقبال بی‌نظیری که از رئیس‌جمهور در چین شد، نشانه قدرت و عظمت ایران است و دنیا می‌فهمد ما پیشرفت کرده‌ایم و در کشور ما عزت و امنیت است و امروز آن نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب به شرق بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با مردم تبریز اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار با قدردانی از ملت ایران به علت خلق ۲۲ بهمن تاریخی امسال تأکید کردند که این حماسه حقیقی، پرشور و پرمحتوا نتیجه منحرف نشدن و استقامت ملت در خط انقلاب است.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب حضور مردم نشان داد که نظام به بن‌بست نرسیده است، افزود: ایشان فرمودند، گاهی با دروغ آشکار می‌گویند نظام رو به قهقرا است در حالی که کشور با وجود مشکلات، با دو سه دهه قبل کاملاً متفاوت و رو به جلو رفته است، گاهی هم می‌گویند جمهوری اسلامی به بن‌بست رسیده که اگر این ادعا درست است، برای به زمین زدن آن این مقدار هزینه نمی‌کردند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب با اشاره به حملات و شبهات مکرر دشمن درباره ضرورتِ نداشتن توان نظامی ایران بیان کردند که اولاً کشوری که این همه دشمن دارد باید به فکر خودش و ملتش باشد و در این راستا براساس عقل و شرع، جهات دفاعی را کاملاً مورد توجه قرار داده‌ایم و بر اساس حکم قرآن، در آینده نیز هرچه می‌توانیم در این عرصه تلاش خواهیم کرد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه رهبر انقلاب رشد اقتصادی و مهار تورم را مهم‌ترین کارها خواندند، عنوان کرد: به عقیده ایشان همه و خصوصا مسؤولان موظف به فعالیت جهادی و کار و پیگیری شبانه‌روزی هستند و در این راستا فرمودند امور اقتصادی، امروز مهم‌ترین کارهاست زیرا بدون رشد اقتصادی کار کشور پیش نمی‌رود و لازمه رشد اقتصادی هم ثبات و مهار تورم و ثبات قیمت‌ها است؛ مسأله تورم نیز علاج‌پذیر است و باید مسؤولان بخش‌های مختلف آن را علاج کنند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب در دیدار با اقتصاددانان  تأکید کردند که اگر توصیه‌های من درخصوص اقتصاد مقاومتی را دولتمردان قبل اجرا می‌کردند امروز به این شرایط گرفتار نبودیم، در دولت‌های قبل یا باور به این موضوع نبود یا وظیفه‌ای که داشتند را انجام ندادند و دولت جدید در این مدت نشان داده که همت لازم را دارد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر از حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در ۲۲ بهمن امسال در ۱۰ سال گذشته کم نظیر بود، مردم وقتی دیدند دشمن رکن اساسی نظام را هدف قرار داده به میدان آمدند تا بگویند ما مردم این نظام هستیم.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به سفر رئیس جمهور به چین خاطرنشان کرد: استقبال بی‌نظیری که از رئیس‌جمهور در چین شد، نشانه قدرت و عظمت ایران است و دنیا می‌فهمد ما پیشرفت کرده‌ایم و در کشور ما عزت و امنیت است و امروز آن نگاه راهبردی رهبر معظم انقلاب به شرق بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.