• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
16

ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهرضا با موضوع اوقات فراغت برگزار شد

  • کد خبر : 5871
  • 11 خرداد 1401 - 12:52
ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهرضا با موضوع اوقات فراغت برگزار شد
سیناخبر- اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان شهرضا در سال جاری با موضوع «برنامه ریزی اوقات فراغت» برگزار شد.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبردر این جلسه مهدی ماهر معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرضا، محمد صادقی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرضا، جمعی از روسا و نمایندگان ادارات شهرستان، رؤسای هیأت های ورزشی و دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان حضور داشتند.

در ابتدا معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری شهرضا با بیان اینکه جوانان و نوجوانان نقاط قوت کشور هستند و سرمایه گذاری در آینده آنها با غنی سازی اوقات فراغت باید در اولویت باشد، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و آموزشی می‌تواند در زمینه پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان موثر باشد.

مهدی ماهر افزود: اوقات فراغت تأثیر فراوانی بر ابعاد مختلف زندگی فردی دارد که پیامدهای اجتماعی مهمی به بار می آورد، ازجمله نشاط اجتماعی که میزان آن بسته به نحوه گذران اوقات فراغت می تواند کم یا زیاد شود.

ماهر گفت: آنچه باید در نظر داشت این است که اوقات فراغت محدود به تابستان نیست و باید در طول سال ادامه یابد.

وی با توجه به اهمیت ساماندهی و غنی سازی فعالیت های تابستانی، خواستار مشارکت همه دستگاه های فعال در بخش فرهنگی اجتماعی شد.

در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرضا اظهار داشت: زندگي امروزي به علت داشتن شرايط خاص، انسان را فردي حساس، بي تحرک و بسيار آسيب پذير بار آورده است و اوقات فراغت به عنوان راهکاري ويژه براي آسيب هاي اجتماعی اين سبک زندگي در مرکز توجه قرار گرفته است.

صادقی گفت: تابستان دو سال اخیر خیلی متفاوت از سال‌های قبل گذشت؛ کرونا حتی معادلات اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را هم  بر هم زد از این رو لازم است برنامه‌ ریزی اوقات فراغت تابستان امسال با جدیت پیگیری شود که این هم افزایی و مشارکت دستگاه ها را می طلبد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.