• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
5

زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود

  • کد خبر : 24041
  • 11 آذر 1402 - 9:14
زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: همه باید برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی تلاش کنند و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش بگذارند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام اصغر قائمی، در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت:  صهیونیست‌ها در این فکر بودند که می‌توانند مقاومت مردم غزه و حماس را در هم بشکنند ولی با گذشت بیش از ۵۰ روز از مقاومت مردم فلسطین و غزه، معلوم شد این رژیم غاصب توان مقابله با حماس را نداشته و حماس همچنان در خط مقدم باقی مانده است.

حجت‌الاسلام قائمی با بیان اینکه به فرموده رهبر انقلاب حرکت رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه نه فقط آبروی خود را بلکه آبروی آمریکا و کشورهای معروف اروپایی را برد، افزود: صهیونیست‌ها در ورود به غزه صدها کشته دادند اما این را از مردم‌شان مخفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شکست اصلی را در این جنگ رژیم صهیونیستی خورده است، تصریح کرد: بنای صهیونیست‌های غاصب این است که حماس را به طور کامل از بین ببرند اما این مسئله هرگز محقق نخواهد شد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس و روز مجلس عنوان کرد: حدود ۳ ماه به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باقی مانده است، همه برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باید تلاش کنند.

حجت‌الاسلام قائمی ادامه داد: از نیروهای انقلابی و مردمی که برای مجلس ثبت‌نام کردند، درخواست می‌کنم به خاطر خدا و پاسداری از خون شهدا بر روی یک نفر اتفاق کنند و از صحنه انتخابات انصراف دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر نیروهای انقلابی که در انتخابات ثبت‌نام کردند و احساس مسئولیت می‌کنند، از خودگذشتگی کنند و انصراف دهند تا یک فرد انقلابی وارد مجلس شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.