• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
19

ریشه ظهور ۱۹ دی غیرت مردم است

  • کد خبر : 2198
  • 21 دی 1400 - 11:20
ریشه ظهور ۱۹ دی غیرت مردم است
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: ریشه ظهور 19 دی غیرت دینی مردم است.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر حجت الاسلام  سید نعمت الله صالح در جلسه ستاد دهه فجر ضمن گرامی داشت ۱۹ دی ماه گفت:  مردم با همت و غیرت دینی خود رژیم ستمشاهی را شکست دادند و اجازه ندادند به مراجع دینی شان توهین شود، امروز هم باید از این غیرت استفاده کنیم. مردم  آن روز ها بدون هیچ سلاحی حماسه ۱۹ دی را راه انداختند.

حجت الاسلام صالح ادامه داد : دهه فجر باید یک جشن بزرگ ملی باشد، بعضی کشور ها برای انقلاب اسلامی ما ارزش قائل هستند و از آن به عنوان نمونه یاد می کنند.

وی گفت: ما مدیون انقلاب هستیم  و در بزرگداشت آن باید تلاش کنیم، انقلاب اسلامی لطف خداوند به ما بود و ما به شکرانه آن باید در اجرای آن همت کنیم.

 امام جمعه شهرضا تصریح کرد: خدمات انقلاب باید برای نسل جوان مطرح شود و با محتوای آن آشنا شوند و بدانند که انقلاب اسلامی ایران  بالاترین خدمت را به شیعه کرده و به عنوان یک گروه دینی با پشتوانه شناسایی می شود.   

در این جلسه فرماندار  شهرستان شهرضا ضمن تشکر از مردم برای استقبال خوبشان از شهدای گمنام خاطر نشان شد:  دی ماه ماه حادثه هاست، هوش مدیریت رهبری بسیار ارزشمند است.

سید امیر جعفری گفت: سخنرانی های هرساله رهبری برای ما درس است، ریشه انقلاب تغییر نکرده است. مسیر حق و باطل تمامی ندارد و ما همیشه در معرض شبهات اسلامی هستیم و باید  برای آن آماده باشیم و با آن مقابله کنیم.

 جعفری ادامه داد: دهه مبارک فجر بهترین موقعیت برای بیان و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است ما باید بتوانیم عظمت راه طی شده را تبیین و زندگی را برای مردممان آسان کنیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.