• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
7

روایت سردار حاجی‌زاده از روند تصمیم گیری نظام در واکنش به ترور شهید سلیمانی

  • کد خبر : 9073
  • 25 آبان 1400 - 15:44
روایت سردار حاجی‌زاده از روند تصمیم گیری نظام در واکنش به ترور شهید سلیمانی
سیناخبر- فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به تصمیم گیری مسئولان نظام در واکنش به ترور شهید سلیمانی گفت که الان این حرکت که عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی تحت تعقیب هستند باعث شده که دیگر نتوانند راحت تردد کنند.

به گزارش سیناخبر به نقل از خبر آنلاین سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در طی سخنانی در نشست با دانشجویان بسیجی با اشاره با ترور سردار سلیمانی توسط نیروهای تروریست آمریکا گفت: درباره ترور سردار سلیمانی چند راه‌ مقابله را می توانستیم تعریف کنیم، یکی اینکه یک جنگ تمام عیار را راه بندازیم و وارد جنگ شویم و پایگاه های آنها را بزنیم و یک درگیری مثلا یک ماهه ایجاد شود و برخورد سنگینی هم باشد، آیا این منطقی بود؟

وی که در جمع نشست بسیج دانشجویی دانشگاه شریف سخن می گفت، ادامه داد: ما باید دستاوردی داشته باشیم که این دستاورد اولا هزینه کمی داشته باشد و این دستاورد بتواند نه تنها برای ایران بلکه برای منطقه دستاورد داشته باشد، برای همین مسئولین نظام بحث اخراج آمریکا از منطقه را آن روز مطرح کردند. زمانی که این هدف گذاری شد، به دلیل اینکه آنها یک کار نظامی کرده بودند ما هم باید یک پاسخ نظامی می دادیم و برای همین اقدام کردیم، آنم هم در صورتی که آنها می‌گفتند اگر ایران کاری کند ما ۵۲ نقطه را می زنیم.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: الان هم این حرکت که عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی تحت تعقیب هستند باعث شده که دیگر نتوانند راحت تردد کنند. آنها باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: آیا این اتفاقات که در منطقه می‌افتد تصادفی است؟ مثلاً الان ۷۰ -۸۰ درصد ناوگان آمریکا بعد از آن اتفاق به دریای عمان رفتند و الان یک فشار روحی و روانی به ملوانان آنها می آید و این فشار سنگینی که به آمریکایی ها می آید نتیجه آن خون است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: اقدامات ما باید با منطق باشد و باید با منطق جلو ببریم. اگر بخواهیم تصمیمات هیجانی بگیریم معلوم نیست نتیجه، نتیجه خوبی باشد. باید با منطق جلو برویم، البته ما ترسی نداریم دلیلش هم این است که عین الاسد را زدیم و قبل از آن هم پهپاد آنها را منهدم کردیم.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=9073

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. very great

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.