• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
32

رفع مشکلات کشور نیازمند همراهی مردم با دولت است

  • کد خبر : 5103
  • 24 اردیبهشت 1401 - 13:02
رفع مشکلات کشور نیازمند همراهی مردم با دولت است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: جراحی اقتصادی دولت کمی صبر و حوصله می‌خواهد و رفع مشکلات اقتصادی نیازمند همراهی مردم با دولت است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به جراحی اقتصادی دولت اظهار داشت: مهم‌ترین مشکل اکثر مردم تورم، گرانی و مشکلات معیشتی است و انتظار همه مردم این بود که با روی کار آمدن دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از کارخانه‌ها در دولت قبل تعطیل شده بود و کارگران زیادی بیکار شده بودند، افزود: در این دولت بسیاری از کارخانه‌ها دوباره شروع به کار کردند و کارگران بر سر کار بازگشتند.

قائمی با بیان اینکه رئیس جمهور روزهای تعطیل را به سفرهای استانی و حضور بین مردم اختصاص می‌دهند، گفت: جراحی اقتصادی دولت کمی صبر و حوصله می‌خواهد و رفع مشکلات اقتصادی نیازمند همراهی مردم با دولت است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه دولت سیزدهم در کنترل کرونا و واردات و تولید واکسن بسیار موفق بود به شکلی که فوتی‌های کرونا امروز به ۳ نفر رسیده است، گفت: ارز ۴۲۰۰ تومانی موجب رانت، فساد و خیانت و دزدی عده‌ای شده بود، یارانه‌ها به حساب مردم ریخته شد و قشر متوسط و فقیر به طور قطع زندگی‌شان بهتر از قبل خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه با افزایش قیمت‌های بعضی از مغازه‌داران اقدام به احتکار کالاها کرده‌اند که مردم در صورت آگاهی اطلاع‌رسانی کنند، گفت: قطعاً کسانی که از این وضعت ضرر می‌کنند، محتکران هستند، باید همه مردم در صحنه همراه و به هوش باشند.

قائمی با بیان اینکه ایران اسلامی در اوج اقتدار و بهتر و قدرتمندتر از ۴۳ سال بعد از پیروزی انقلاب است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمانی است که در دنیا دسته دسته مسلمان و شیعه می‌شوند و این قدرت است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=5103

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.