• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
14

رئیس جدید دانشگاه شهرضا با نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی دیدارکرد

  • کد خبر : 7695
  • 15 مرداد 1401 - 9:27
رئیس جدید دانشگاه شهرضا با نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی دیدارکرد
سیناخبر- محمدرضا عبدی به همراه اعضای هیأت رئیسه مرکز با نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر در این جلسه عبدی به تشریح ماموریت ها و‌ راهبردهای تعیین شده برای مرکز آموزش عالی شهرضا پرداخت و بر تعامل هرچه بیشتر با مسئولین و دانشگاههای شهرستان تاکید کرد.

رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا با اشاره به قدمت ده ساله مرکز گفت:  این مرکز آموزش عالی علاوه بر پیشرفتهایی که داشته همچنان با چالش های مهمی روبرو است که با چتر حمایتی مسئولین شهرستان خواهیم توانست به دانشگاهی در شان مردم و شهرستان شهرضا ارتقا پیدا کنیم.

عبدی با بیان اهمیت برندینگ دانشگاهها و برطرف کردن نیاز صنعت در شهرستان توسط مراکز آموزش عالی گفت : باید با فرصت های به وجود آمده و ارتباط خوب با دانشگاه اصفهان به تراز و استاندارد یک دانشگاه کارآفرین برسیم.

در ادامه ‌محمودی با اشاره به مشکلات ساختمانهای مرکز آموزش عالی شهرضا در گذشته و تلاش های جهادی مسئولین برای توسعه و پیشرفت این مرکز آموزش عالی افزود : امیدوارم با ارتباط و تعامل هر چه بیشتر بتوانیم موانع و مشکلات پیش رو‌ را حل کنیم .

نماینده مردم شهرضا در مجلس بر پیگیری تاسیس پارک علم و ‌فناوری در شهرستان در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال تاکید کرد و افزود: دانشگاههای شهرستان می بایست با برگزاری نشست های تخصصی در راستای حل مشکلات شهرستان و بخصوص ارتباط هرچه بیشتر صنعت و دانشگاه تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.