• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

دیپلماسی قوی و توسعه روابط اقتصادی، نقطه قوت دولت مردمی است

  • کد خبر : 17597
  • 17 تیر 1402 - 10:35
دیپلماسی قوی و توسعه روابط اقتصادی، نقطه قوت دولت مردمی است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: با دیپلماسی قوی و عزت‌مندانه دولت تبادلات مهم اقتصادی با کشورهای مختلف برقرار شده و بسیاری از مشکلات در حال برطرف شدن است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام اصغر قائمی در خطبه‌های نماز جمعه با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: مراسم و برنامه‌های خوب و متنوعی در نقاط مختلف شهرضا برگزار شد که شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام قائمی افزود: همه شیعیان باید در بزرگداشت این عید بزرگ و شناخت فضیلت‌های امیرالمومنین(ع) و فلسفه و انتقال پیام غدیر تلاش مضاعف کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید همیشه هوشیار و بیدار و همراه رهبر معظم انقلاب باشیم، گفت: دشمن همیشه می‌خواهد امید را از مردم بگیرد، باید برای خنثی کردن نقشه دشمن در جامعه امید آفرینی کرد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه با دیپلماسی قوی و عزت‌مندانه دولت تبادلات مهم اقتصادی با کشورهای مختلف برقرار شده و بسیاری از مشکلات در حال برطرف شدن است، بیان کرد: عضویت دائمی جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای فرصت بسیار خوبی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام قائمی با تأکید بر اینکه عضویت ایران در سازمان شانگهای نتایج اقتصادی فراوانی به دنبال خواهد داشت، تصریح کرد: با دیپلماسی قوی بسیاری از دلارها و پول‌های بلوکه شده در حال برگشت به کشور است.

قائمی با اشاره به ۲۱ تیر ماه، قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب و حمله عوامل رضاخان به مسجد گوهر شاد خاطرنشان کرد: حجاب ضامن ایمنی زن و سلامت خانواده و جامعه است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=17597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.