• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024
8

دومین یادواره شهدای کارمند شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 20001
  • 22 شهریور 1402 - 12:59
دومین یادواره شهدای کارمند شهرضا برگزار شد
سیناخبر- دومین یادواره 56 شهید کارمند شهرستان شهرضا برگزار شد.

به گزارش روز چهارشنبه سیناخبر معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) اصفهان در مراسم یادواره شهدای کارمند شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: تمام اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست.

سرهنگ سید روح الله رفعتی پور افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران معتقد بودند که ما به دلیل مستقل بودن باید تنبیه شویم تا درس عبرتی برای کشورهای استقلال طلب باشیم، اما نظم کنونی جهان در حال تغییر است و شاهد انزوا و افول دشمنان خود هستیم.

سرهنگ رفعتی پور بیان کرد: اندیشکده های آمریکایی خود به این نتیجه رسیده اند که رقبایشان دیگر همانند گذشته به آن ها احترام نمی گذارند، متحدینشان به آن ها اعتماد و اعتقادی ندارند و نفوذ جمهوری اسلامی در حال تغییر و گسترش است.

وی افزود: مطابق گفته مقام معظم رهبری، قدرت سیاسی، فرهنگی، علمی و اقتصادی از غرب به آسیا در حال انتقال است و شاهد افول قدرت های غربی هستیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(ع) استان اصفهان با بیان اینکه تغییر نظم جهانی برای ما یک فرصت است تا قله ها را فتح کنیم، گفت: جبهه مقاومت در حال گسترش است و کشورهای بسیاری در این جبهه علیه استکبار جهانی قرار گرفته اند.

سرهنگ رفعتی پور با بیان اینکه پیشبرد جامعه اسلامی در گرو تابعیت امت اسلامی از  راهبرد های امام خود است، گفت: موضع جامعه اسلامی باید موضع قدرت باشد و در هیچ شرایطی نباید خود را در موضع ضعف قرار داد، بلکه باید از موضع قدرت نرمش نشان داد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=20001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.