• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
23

دوره آموزش تخصصی جست‌وجو و نجات شهری “آوار” ویژه نجاتگران شهرضا برگزار شد

  • کد خبر : 2208
  • 19 دی 1400 - 11:22
دوره آموزش تخصصی جست‌وجو و نجات شهری “آوار” ویژه نجاتگران شهرضا برگزار شد
سیناخبر-رییس جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا از برگزاری دوره تخصصی جست‌وجو و نجات شهری "آوار" ویژه نجاتگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر سید حسام سجادی با اعلام این خبر گفت: دوره جست‌وجو و نجات شهری “آوار” با حضور ۳۰ نفر از نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرضا در مرکز بین المللی آموزش های تخصصی امداد و نجات اصفهان برگزار شد.

سجادی افزود: این دوره آموزشی به منظور آشنایی بیشتر نجاتگران با چگونگی برخورد با مصدومین و نجات آنان از زیر آوارهای ساختمانی در مواقع بحران و با توجه به اهمیت برنامه ریزی و انتقال دانش و مهارت های امدادی برگزار شد.

وی عنوان کرد: مقدمات جست‌وجو و نجات در آوار، تجهیزات نجات در آوار، هدایت عملیات جست‌وجو و نجات، علامتگذاری، ملاحظات فوریت های پزشکی در آوار، انواع روش های فیزیکی جست‌وجو، علامتگذاری و تریاژ مصدوم و ساختمان، خروج مصدوم و حمل تخصصی، قرار گرفتن در محل های کم خطر و جابجایی اجسام با ابزار سبک از آموزش های ارائه شده در این دوره به کارآموزان و امدادگران بوده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان شهرضا در مورد اهداف برگزاری این دوره گفت: این دوره در راستای ارتقای آمادگی نیروهای جست‌وجو و نجات سوانح شهری برگزار که این نیروها با انجام دوره های عملی با تجهیزات و عملکرد در این شرایط آشنا می شوند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=2208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.