• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
12

دغدغه‌ مدیران باید همسو با رئیس دولت باشد

  • کد خبر : 8170
  • 05 شهریور 1401 - 9:41
دغدغه‌ مدیران باید همسو با رئیس دولت باشد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: این توقع وجود دارد که در نظام اداری مدیرانی بر سر کار باشند که دغدغه‌شان خدمت به مردم باشد، هنوز مدیران دولت قبل بر سر کار هستند و با جدیت اندیشه قبل را پیاده می‌کنند.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به هفته دولت، اظهار داشت: در نامه ۵۳ نهج‌البلاغه حضرت علی(ع) به مالک اشتر دستور دادند که مهم‌ترین کارها باید بر اساس ۴ محور جمع‌آوری مالیات، امنیت، کار فرهنگی و آبادانی شهرها باشد.

حجت‌الاسلام کفیل با بیان اینکه مشارکت مردم در اداره حکومت یک اصل است، افزود: مالیات نباید به زور باشد، باید عشق مردم شود و افراد خود را در اقتصاد کشور سهیم بدانند؛ مالیات بر هر فرد مسلمانی واجب است.

وی با تأکید بر اینکه نامه ۵۳ نهج‌البلاغه باید مایه محور حرکت ادارات شود و بر این اساس حرکت کنند، گفت: جامعه وسیله آزمایش مدیر است تا با مردم چگونه ارتباط برقرار می‌کند، اگر در اداره‌ای به بنده خدا ظلم شود خدا با او دشمنی می‌کند، کسی که در بدنه اداری با مردم همکاری نکند و ظلم کند، دشمنی با خدا کرده است.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه معلمی که توجه علمی به دانش‌آموز نداشته باشد، ظلم کرده است، بیان کرد: در این دولت انقلابی باید در آموزش و پرورش دین حاکم شود.

حجت‌الاسلام کفیل با تأکید بر اینکه حاکمیت یعنی به داد محروم رسیدن، عنوان کرد: مردم ستون دین و کشور هستند، نباید مدیران سفره‌ نشین خواص شوند.

وی با بیان اینکه در تغییر مسیر دولت هنوز شاهد بر سر کار بودن مدیران دولت قبل هستیم، تصریح کرد: دولت در حال خدمت است، اگر در فضای تغییر مدیران در کشور یک جدیتی رخ می‌داد این آسیب‌ها را نداشتیم، مشکلاتی که می‌بینیم اثر فکر گذشته است.

امام جمعه موقت شهرضا ادامه داد: مدیرانی که در بدنه دولت بر سر کار هستند باید دغدغه رئیس دولت را داشته باشند، این توقع وجود دارد که در نظام اداری مدیرانی بر سر کار باشند که دغدغه‌شان خدمت به مردم باشد، هنوز مدیران دولت قبل بر سر کار هستند و با جدیت اندیشه قبل را پیاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام کفیل اضافه کرد: انقلابی در کشور رخ داده و اصل انقلاب رو به رشد است، برای این انقلاب شهیدان بسیاری تقدیم شدند و همه نسبت به انقلاب مسئول هستیم، حفظ انقلاب رسالت همه افراد است و نباید مردم را به اصل نظام بدبین کنیم.

کفیل با تسلیت فوت حضرت آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: کسی که همه عمر الله گفت، حضرت آیت‌الله ناصری بود، همه وجودشان امام عصر و دغدغه‌اش ظهور و فرج امام زمان(عج) بود، عالم مؤثری در صحنه علم، مدارس علمیه و کتاب و آثار بود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8170

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.