• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

دشمنان شب و روز به دنبال ایجاد فتنه و توطئه در داخل کشورمان هستند

  • کد خبر : 8930
  • 02 مهر 1401 - 9:19
دشمنان شب و روز به دنبال ایجاد فتنه و توطئه در داخل کشورمان هستند
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا گفت: دشمنان شب و روز به دنبال فرصت برای ایجاد فتنه و توطئه در داخل کشورمان هستند؛ واقعه اخیر در خصوص فوت خانم مهسا امینی گواه این موضوع است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به دیدار پیشکسوتان دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب بر تجلیل از ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس بارها تأکید کردند و مسئولان باید به این تأکید عمل کنند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه آنچه امروز به عنوان عزت و توسعه داریم مرهون دفاع مقدس است، افزود: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر لزوم معرفی، تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان تأکید کردند، دفاع مقدس باید در عرصه هنر و کتاب‌های آموزشی جایگاه خود را پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در بعضی از دانشگاه‌های بزرگ دنیا الگوی دفاع مقدس کشورمان تدریس می‌شود، بیان کرد: جنگ تحمیلی جنگ همه جانبه بود و بیش از ۸۳ کشور صدام را حمایت می‌کردند، جنگ هشت ساله دفاع مقدس یک جنگ جهانی علیه ملت ایران بود.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه ۸ سال مقاومت کردیم و دشمن را به زانو درآوردیم، عنوان کرد: هدف دشمن از جنگ تجزیه خوزستان، به زانو درآوردن ملت ایران و سقوط و براندازی نظام اسلامی بود که به هیچ کدام از اهداف‌شان نرسیدند.

حجت‌الاسلام طالب‌پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه دشمنان شب و روز به دنبال فرصت برای ایجاد فتنه و توطئه در داخل کشورمان هستند، ادامه داد: واقعه اخیر در خصوص فوت خانم مهسا امینی گواه این موضوع است.

طالب‌پور با توصیه‌ به والدین خاطرنشان کرد: مراقب فرزندان‌تان در مقابل این هجمه‌های سنگین جنگ نرم باشید، نوجوانان سرمایه های کشورمان هستند، فضای مجازی با انتشار مطالب دروغ اذهان آنان را تغییر می‌دهد، والدین حواس‌شان باشد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=8930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.