• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
5

دستگیری سارقان تجهیزات ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرضا

  • کد خبر : 24964
  • 07 دی 1402 - 12:28
دستگیری سارقان تجهیزات ساختمان‌های نیمه‌کاره در شهرضا
سیناخبر- فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از شناسایی و دستگیری سارقان تجهیزات ساختمان‌های نیمه‌ساز با 15 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش سیناخبر سرهنگ صادق کاظمزاد صبح امروز پنجشنبه در گفتگو با سیناخبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت در سطح شهرستان بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ کاظمزاد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ۳ سارق سابقه دار و یک مالخر را در این ‌ارتباط شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی آن‌ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 وی تصریح کرد: سارقان دستگیرشده در تحقیقات اولیه انجام‌شده به ۱۵ فقره سرقت از ساختمان‌های درحال ساخت اعتراف کرده و پس‌از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: ارزش اموال سرقتی کشف شده بالغ بر ۵میلیارد ریال است که پس‌از سیر مراحل قانونی به مال‌باختگان تحویل داده می شود.

سرهنگ کاظمزاد از مردم خواست که قبل ‌از شروع به‌کار از انباشت وسایل مورد نیاز ساختمان  از جمله لوله‌های آب، گاز و سیم‌های برق و دیگر اقلام در ساختمان خودداری کرده نسبت‌به گماردن نگهبان مطمئن تا پایان کار ساختمان اقدام کنند. نسبت‌به سرکشی مداوم از ساختمان اقدام کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با شماره تلفن ۱۱۰ پلیس تماس بگیرند.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=24964

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.