• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

دستاوردهای موشکی ایران لرزه بر پیکر دشمنان انداخته است

  • کد خبر : 10504
  • 21 آبان 1401 - 9:05
دستاوردهای موشکی ایران لرزه بر پیکر دشمنان انداخته است
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به ساخت موشک هایپرسونیک با بُرد بیش از ۶ هزار کیلومتر گفت: دستاوردهای موشکی ایران لرزه بر پیکر دشمنان انداخته است و این موفقت ها با باور به خود، به دست آمده است.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور  در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت ۲۱ آبان ماه سالروز شهادت شهید حسن تهرانی مقدم پدر موشکی کشور، اظهار داشت: امروز شاهد دو موفقیت بی‌نظیر در عرصه نظامی و موشکی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی هستیم و در این راستا ساخت موشک ماهواره ‌بر قائم یک شگفتی بود.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با بیان اینکه بسیاری از دشمنان و رسانه‌های خارجی این اتفاق بزرگ را بایکوت خبری کردند، افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز با وجود همه مشکلات داخلی و خارجی و تحریم‌ها در جمع ۵ کشور دنیا در ساخت موشک ماهواره‌ بر قرار گرفت، اگر اقتدار نظامی و بازدارندگی دفاعی نداشته باشیم، دشمن گستاخ‌تر می‌شود.

وی با اشاره به ساخت موشک هایپرسونیک با بُرد بیش از ۶ هزار کیلومتر عنوان کرد: دستاوردهای موشکی ایران لرزه بر پیکر دشمنان انداخته و این موفقیت‌ها با باور به خود، به دست آمده است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور ادامه داد: دشمن در این جنگ رسانه‌ای دو کار مهم انجام داد و موفق نشد، نخست اینکه حجم این حوادث را دشمن بسیار بزرگنمایی و عنوان کرد که نظام توان مقابله با این حوادث را ندارد.

حجت‌الاسلام طالب‌پور با تأکید بر اینکه برخورد با عوامل سطحی مهم نیست و باید پشت پرده‌ها مشخص شوند، اضافه کرد: امروز عوامل اطلاعاتی کشور در شناسایی و دستگیری لیدرها موفق بودند و بیش از ۹۰ درصد عوامل اصلی شناسایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه مواظب باشیم در میدان دشمن بازی نکنیم و حوادث جزئی را بزرگ نکنیم، تصریح کرد: توطئه‌ها ادامه دارد و هنوز رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند، امروز دشمن به دنبال تفرقه بین شیعه و سنی است.

امام جمعه موقت شهرضا در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی۱۳ آبان گفت: این راهپیمایی نشان از درایت و بصریت و دشمن‌شناسی مردم بود و این حضور خط بطلانی بر تمام نقشه‌های معاندین و دشمنان بود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=10504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.