• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
10

خون سید الشهدا(ع)، بساط کفر را از عالم جمع خواهد کرد

  • کد خبر : 7793
  • 22 مرداد 1401 - 8:32
خون سید الشهدا(ع)، بساط کفر را از عالم جمع خواهد کرد
سیناخبر- امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه امروز تمام دنیا از امام حسین(ع) حرف می‌زنند و در ۵ قاره مجالس عزاداری برپا می‌شود، گفت: خون سید الشهدا بساط کفر را از عالم جمع خواهد کرد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر به نقل از فارس حجت‌الاسلام سید احمد موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان اینکه امروز تمام دنیا از امام حسین(ع) حرف می‌زنند و در ۵ قاره مجالس عزاداری برپا می‌شود، اظهار داشت: خون سید الشهدا بساط کفر را از عالم پاک خواهد کرد.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به بازگشت آزادگان به میهن اسلامی گفت: ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور است و یکی از نمونه‌های مقاومت، ایستادگی و پایداری آزادگان هستند.

وی با اشاره به حملات هوایی رژیم صهیونیستی در نوار غزه عنوان کرد: این حملات سه روز ادامه داشت و مقاومت فلسطین با موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی، این رژیم را مجبور به آتش‌بس کرد.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اظهارات اخیر یکی از سران فتنه ۸۸ گفت: سردار همدانی و سردار قاسم سلیمانی دارای جایگاه بلندی هستند، به بانیان این ماجرا اعلام می‌کنیم که با این صحبت‌ها خودتان را بیش‌تر رسوا می‌کنید زیرا عاقبت تمام این مسائل زوال است.

حجت‌الاسلام موسوی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پرتاب ماهواره خیام بیان کرد: ماهواره خیام جدیدترین دستاورد فضایی ایران است و اوج اقتدار صنایع فضایی ایران را نشان می‌دهد.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=7793

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.