• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 6 May - 2024
4

حضور حداکثری در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهد زد

  • کد خبر : 25913
  • 30 دی 1402 - 10:20
حضور حداکثری در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهد زد
سیناخبر- امام جمعه شهرضا گفت: حضور در انتخابات می‌تواند به تقویت ایران اسلامی کمک کند و زمینه‌ساز حل مشکلات و تحول در کشور باشد، مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات تمام محاسبات دشمن را برهم خواهند زد.

به گزارش روز شنبه سیناخبر حجت‌الاسلام سید نعمت‌الله صالح، در خطبه‌های نماز جمعه با تاکید بر حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: نباید مردم را نسبت به انتخابات مردد کرد، نظام جمهوری اسلامی نظامی است که خیرات و برکات آن دنیا را فرا گرفته است.

حجت‌الاسلام صالح با بیان اینکه اربعین، فاطمیه و تمامی مقدسات از برکات نظام است، افزود: امروز کمک به نظام جمهوری اسلامی مصداق تقوا است و حضور در انتخابات و رأی دادن پشتوانه‌ای برای نظام است.

وی با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات همراهی با نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا است، افزود: حضور نیافتن در پای صندوق‌های رأی پاسخ به خواست دشمنان دین است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه به بهانه مشکلات اقتصادی نباید اصل نظام را تضعیف کرد، بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی می‌تواند به تقویت ایران قوی کمک کند و زمینه‌ساز حل مشکلات و تحول در کشور باشد، مردم با حضور حداکثری خود تمام محاسبات دشمن را بر هم خواهند زد.

حجت‌الاسلام صالح، با اشاره به اینکه هنرمندان هنرهای خود را رنگ و بوی ولایت بدهند، ادامه داد: خوشنویسی و کتابت قرآن یک هنر ماندگار است.

وی اضافه کرد: در طرح ملی کتابت قرآن ۳۲ نفر از دانش‌آموزان هنرجوی خوشنویسی شهرضا ۳۲ صفحه قرآن را با خط خود نوشتند، همچنین قرآنی توسط ۲۴ نفر از بانوان و زنان خوشنویس ایران چاپ شد و در ۲۱ دی ماه رونمایی شد که جزء ۱۳ قرآن را دو نفر از خوشنویسان شهرضایی انجام دادند که افتخاری برای این شهرستان است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=25913

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.