• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

جمعی از مسئولان شهرضا با آیت الله حاج شیخ قدرت الله نجفی قمشه ای دیدار کردند

  • کد خبر : 6517
  • 09 تیر 1401 - 11:19
جمعی از مسئولان شهرضا با آیت الله حاج شیخ قدرت الله نجفی قمشه ای دیدار کردند
سیناخبر- همزمان با سالروز شهادت آیت الله دکتر بهشتی و 72تن از یاران با وفایش و هفته قوه قضائیه، جمعی از مسئولان شهرستان با حضرت آیت الله حاج شیخ قدرت ا.. نجفی که جزء شهدای زنده واقعه هفتم تیرماه سال 1360 می باشند دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روز پنجشنبه سیناخبر در این دیدار آیت الله نجفی ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان کشوری و لشکری خواستار خدمت رسانی هر چه بهتر و با روی گشاده به مردم فهیم و انقلابی شدند.

آیت الله نجفی با بیان اینکه دکتر شهید بهشتی فردی فعال وخستگی ناپذیر بودند و به فرموده رهبر معظم انقلاب دکتر  بهشتی نادره ی دهر بود، افزود: به نیروهای جوان و مومن در ادارات و ارگان ها بیشتر توجه شود.

وی در ادامه ضمن بیان گوشه ای از خاطرات خود با شهید مظلوم دکتر سید محمد حسینی بهشتی و مقام معظم رهبری نصایح اخلاقی و رهنمودهای لازم جهت پی گیری مشکلات عموم مردم ارائه نمود.

درادامه فرماندار شهرضا ضمن تقدیر و تشکر از آیت الله حاج شیخ قدرت الله نجفی که با توصیه های ارزشمند خود در حوزه اخلاق اسلامی و مدیریتی برای اعضای جلسه راه گشایی نمودند، گفت: دولت عزم خود را جزم کرده است تا اقتصاد کشور را در راستای توزیع عادلانه یارانه ها و امکانات ساماندهی کند.

سید امیر جعفری افزود: با توجه به شرایط فعلی کشور و اعتماد مردم به دولت، دولت نیز تمام تلاش خود را در جهت اصلاحات اساسی در حوزه اقتصادی و مردمی سازی حکمرانی انجام می دهد و تمام تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات مردم به صحنه آورده است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=6517

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.