• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
8

جشنواره انار امسال شهرضا بسیار پربار برگزار می شود

  • کد خبر : 22166
  • 07 آبان 1402 - 9:59
جشنواره انار امسال شهرضا بسیار پربار برگزار می شود
سیناخبر- بخشدار بخش مرکزی شهرستان شهرضا گفت: امسال جشنواره انار شهرضا به دلیل همزمانی با هفته فرهنگی شهرستان بسیار پربار تر از سال های گذشته برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه سیناخبر حیدر محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: بازارچه انار شهرستان در تاریخ ۹ آبان در روستای امامزاده شاه سید علی اکبر(ع) شروع به فعالیت می کند و در ۱۱ آبان مراسم افتتاحییه جشنواره برگزار می شود.

محمدی افزود: به دلیل استقبال عموم در سال گذشته، امسال تعداد غرفه ها و ظرفیت جشنواره افزایش یافته و برنامه های گوناگونی در راستای نشاط اجتماعی در جشنواره اجرا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهرضا در این جلسه گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا هفته فرهنگی شهرستان را بسیار پربار برگزار کنیم و شاخص های علمی و فرهنگی شهرستان را به بهترین شکل معرفی کنیم.

مرتضی نادری افزود: نکوداشت ۲۰۰ امین سالگرد، عالم بزرگ آیت الله آقا محمد علی نجفی هزار جریبی ساعت ۹ صبح ۱۲ آبان بر سر مزار ایشان در روستای امامزاده شاه سید علی اکبر(ع) برگزار می شود.

نادری بیان کرد: تولید محتوای فرهنگی و علمی، پخش مستند شهرستان از شبکه استانی، برگزاری جشنواره «من و دوستم کتاب»در سطح شهرستان، رونمایی کتاب، اجرای برنامه های گوناگون در راستای نشاط اجتماعی و ترویج امید آفرینی، تجلیل از هنرمندان و فرهیخته گان استانی و شهرستانی، جشن ثبت جهانی شدن کاروانسراهای مهیار و امین آباد و تقدیر از رتبه های برتر کنکور از جمله های برنامه های شهرستان است که با همکاری تمام دستگاه ها در هفته فرهنگی برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=22166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.