• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11
پیگیری سیناخبر در خصوص کمبود کپسول گاز در شهرضا:

توزیع کپسول گاز مایع در شهرضا الکترونیکی می شود

  • کد خبر : 13265
  • 08 اسفند 1401 - 12:16
توزیع کپسول گاز مایع در شهرضا الکترونیکی می شود
سیناخبر- رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مرکز شهرضا گفت: مشکلاتی که در چند روز گذشته در توزیع کپسول گاز مایع وجود داشت به علت اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در شهرستان بود.

به گزارش سیناخبر با توجه به مشکلاتی که در تهیه گاز مایع برای شهروندان به وجود آمده بود، در پیگیری خبرنگار سیناخبر، صبح امروز دوشنبه احمد رحمتی بیان داشت: طرح توزیع الکترونیک گاز مایع تکلیف قانونی است که مجلس در قانون بودجه ۱۴۰۱بر عهده وزارت نفت (شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ) گذاشته و در آینده نزدیک در سراسر ایران  لازم الاجراست و تمامی واحد های صنفی، صنعتی ،کشاورزی وخانوارها که از گازطبیعی استفاده می کنند ملزم به ثبت نام در سامانه سدف می باشند.

رحمتی افزود: واحد های صنفی و صنعتی از طریق اداره صمت  و واحدهای کشاورزی از طریق مدیریت جهاد کشاورزی و خانوارها نیز باید ثبت نام خود را در سامانه سدف پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: از امروز با توجه به عدم ثبت نام تمامی جامعه هدف مصرف کننده گاز مایع، توزیع کپسول گازمایع به هر دو روش  توزیع می گردد و به زودی، همه مصرف کنندگان گاز مایع  فقط به صورت الکترونیک و ثبت‌نام در سامانه سدف قادر به دریافت گاز مایع خواهند بود.

رییس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه  شهرضا و دهاقان گفت: در این طرح سهمیه مصرف کننده در کارت بانکی معرفی شده توسط شخص که در سامانه وارد شده است، شارژ شده و در دو مرکز توزیع پارس گاز و مهران گاز و عاملین توزیع شهرضا و دهاقان قابل برداشت خواهد بود.

رحمتی افزود: این کار مانع ازتوزیع غیرقانونی و خارج از شبکه گاز مایع شده و باعث شفافیت در توزیع، شناسایی مصرف کنندگان واقعی، جلو گیری از گران فروشی و پیشگیری از وقوع حوادث ناشی پرکردن گاز مایع درخودرو ها بصورت غیر استاندارد خواهد بود.

فرآیند و اطلاعات موردنیاز برای ثبت درخواست گاز مایع
برای ثبت‌نام درخواست گاز مایع لازم است هموطنان عزیز با در دست داشتن کدپستی محل سکونت، کدملی و اطلاعات فردی سرپرست خانوار، شماره تلفن همراه سرپرست خانوار، اطلاعات کارت بانکی سرپرست خانوار و اطلاعات افراد تحت تکفل به سامانه
https://newtejaratasan.niopdc.ir

مراجعه کنند.
لازم است هموطنان عزیز پس از ورود به این سامانه، نسبت به ثبت اطلاعات کامل خانوار در سامانه سدف اقدام کنند. پس از ثبت نام رمز عبور فرد متقاضی از طریق سامانه به تلفن همراه سرپرست خانوار ارسال می شود.
پس از ثبت درخواست و ثبت کدپستی محل سکونت در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف)، وضع گازرسانی محل سکونت به‌صورت سیستمی بررسی می‌شود.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=13265

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.