• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

تصادفات برون شهری شهرضا افزایش یافت

  • کد خبر : 22925
  • 16 آبان 1402 - 10:30
تصادفات برون شهری شهرضا افزایش یافت
سیناخبر- رئیس پلیس راه اصفهان- شیراز گفت: متاسفانه در کل کشور تصادفات برون شهری افزایشی شده و پیش بینی می شود تصادفات منجر به فوت نیز افزایش یابد، در سه سال اخیر نیز در استان اصفهان و شهرستان شهرضا شاهد افزایش تصادفات پس از 10 سال هستیم.

به گزارش روز سه شنبه سیناخبر سرهنگ علی یزدانبخش در جلسه شورای ترافیک شهرستان شهرضا که در فرمانداری شهرضا برگزار شد، گفت: متاسفانه در هفت ماهه امسال شاهد ۳۰ تصادف فوتی منجر به فوت ۳۵ نفر بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

سرهنگ یزدانبخش افزود: امسال ۲۹۲ تصادف جرحی در شهرستان رخ داده که مجروح شدن ۴۸۰ نفر را به دنبال داشته است، همچنین ۶ تصادف با عابر پیاده در این مدت اتفاق افتاده که با سال قبل برابری می کند.

وی گفت: اکثر تصادفات ما در نقاط تکراری رخ می دهد که نیازمند برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند است تا بتوان این نقاط را ساماندهی کرد، ورودی کمربندی شهرضا، پیچ افتخاریه، سپهرآباد، دانشکده خوارزمی، پمپ بنزین فلاردی، امین آباد، مقصود بیک وسمیرم از جمله محورهای حادثه خیز تکراری است.

رئیس پلیس راه اصفهان- شیراز با بیان اینکه کیفیت نامناسب خودروها یکی از دلایل اصلی تصادفات است، گفت: کمبود تابلوهای راهنمایی و رانندگی و خود معرِف و سیستم روشنایی از دیگر معضلات جاده شهرضاست که نیازمند پیگیری و اصلاح اساسی است.

لازم به ذکر است امسال تصادفات درون شهری شهرضا نسبت به سال قبل ۳۶ درصد کاهش یافته است.

لینک کوتاه : https://sinakhabar.ir/?p=22925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.